2015年8月1日 星期六

Swimming~ Swimming in the pool ♥

話說英國返黎的表姨 Mei Sze 好鍾意玩水
所以呢日就約定一齊一早去泳池玩水

  提到玩水....
我家的小霸王又點會唔鍾意呢?
(簡直係... 佢最愛啦!)

由於泳池係唔影得相  我今次醒目影定先
仲有爸B 冇份去.... 我單拖....
(唔係... 仲有公公同姑婆佢地) 

小霸王: 媽咪,行得未呀? 快d 啦!! 我地去玩水呀!


呢兩位自拍公孫.... 真係頂佢地唔順呀!  ♥


今次仲好難得婆婆肯陪我地一齊去玩
(不過佢只係坐係看台到睇&等)


兩位小朋友,真係佩服你地的ENERGY
平路咁易行又唔見你地肯行
係水中你地就來來回回走...

係水中用的ENERGY係平路的N倍架? 小朋友?
真係累死人地個女呀! (即係我呀! ♥)


玩左接近二粒鐘....
換來的是..... 疲累、黑左....
但開心的!! 哈哈~

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.19 (Sun) ~ 3y0m6d 
Place: 大埔泳池

2 則留言:

  1. 你件游水衣好靚呀!我都想買呢啲粉紅色,又唔會冷到。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! 因係表姐仔俾囡囡的, 所以...,.我都唔知係邊買

      刪除