2015年8月24日 星期一

▌小小世界 ▌ Super Sorting Pie

前一排見到 FB某間網店有得訂購呢個玩具
點知.... 一出就SOLD OUT
搵晒 HK其他店... 都係冇貨   連偉大的淘寶都冇

估唔到等左個幾月後  佢地話有現貨  仲要係得幾盒
於是放工即去買  
YEAH  買到啦!   
(我就好開心,小霸王就.... 冇乜大反應)


Super Sorting Pie
係一款學前教育玩具, 
小朋友可以透過呢個玩具學會數量、顏色、水果分類及形狀
仲可以訓練手仔的小肌肉架!! 

一打開盒子,你會見到
● 60粒水果 (有7款水果,5種不同顏色)
● 塑料餡餅板蓋和可拆卸的分盤
● 3款雙面排序卡  
● 2個巨型鑷子


雖然係假,但 d 水果顏色都好搶眼同吸引

玩法:
1. 首先揀選自己想玩卡片
2. 放入分盤的底部
3. 根據卡片上的指示,用鑷子把適當的水果放入盤子


我家的小霸王仍未肯用筷子食野
希望呢個小鑷子會幫助佢手仔更靈活吧!



一直我都喜歡小霸王能夠從玩樂中學習
咁樣會冇咁沈悶吧!! 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

6 則留言:

  1. 其實我都好想買呢個玩具, 但覺得有點貴, 可皆淘寶又搵唔到~

    回覆刪除
    回覆
    1. 淘寶冇架, 我呢個都係2xx , 可以接受囉

      刪除
  2. 呢個好好啊,巨龍 PLAYGROUP 時都有類似的活動,可以訓練手仔及專注,GOOD 呀 ^^
    不過我唔敢買太細件的玩具啊,因為巨龍會拎比巨鵰和巨鳳一齊玩,佢兩個食左就大獲呢 @@""""

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 如果巨龍玩就可以, 巨鵰和巨鳳太細,真係怕佢地食

      刪除
  3. 好似幾好玩咁喎,又學到嘢

    回覆刪除