2015年8月31日 星期一

♥ Emax Sanrio Game Master ♥

好早前我已經知道 EMAX 有個 Sanrio 活動
年年都有攪.... 但我就一次都冇去過
因為 入場劵唔平(大人小朋友同價)、消費唔平、怕人多...
所以都係唔好洗錢仲要咁辛苦
(仿且我鍾意的布甸又係配角,唔去都唔會可惜)

呵呵~ 今年居然有得免費去玩,梗係𦧲飯應啦! 
♥ (特別嗚謝: Sandy 姨姨提供免費飛 + 陪玩) 


呢日上午陪完小霸王返學後
就換衫出發去九龍灣等Sandy 姨姨收工一齊去EMAX

為左避開午餐時間,我地就入到EMAX 先求其搵間野食
2:30 食飽飽就入場囉!!


人龍??? 冇囉!!  完全唔見 


只係排左 5分鐘唔洗就入得去
仲有時間慢慢影好相先入場


一入到去你會見到大大間 HELLOKITTY 屋 + 車
好鬼靚囉!!   好可惜架車係坐唔到入去,坐到就正

HelloKitty

主角真係唔同D,影相位多到..... 靚到....♥



間屋仔都幾靚架,但就唔多影相位囉! (失望~)


跟住就係..... 80後年代都幾HIT 的
Patty & Jimmy


小霸王同佢地影相,算係最合作的...
其他.....


Kuromi & Gudetama


佢對 Sanrio 公仔真係唔多有興趣 
(除左布甸狗+kitty 貓之外)
反而係對地下的..... 突如其來魚仔有興趣多d 
佢自己發現左,仲叫我幫佢影相,難得的是.... 不用大聲叫佢望鏡頭


SO FAR D 公仔都做得幾得意、幾可愛
但環境太暗+ MODEL 仔唔多合作,真係好難影到靚相


呵呵~  ♥ 我最期待的位置 
PomPomPurin


太小吧!! 明明網上係勁受歡迎的.... 
點解得咁小呀???? 


My Melody

Gudetama

真係估唔到唔洗半小時就已經影晒相囉!
唯有就任小霸王自己周圍行下
佢揀左最辛苦的地方 ~ Hellokitty 間屋

佢唔辛苦的,因小朋友好鍾意行樓梯
但我呢... 要跟上跟落.... 來來回回都唔知行咗幾多次


一向係 Sanrio fans 的我   覺得入去影下相係不錯的
但入場費就貴左d 囉! (最平$100/人, 大人小朋友仲要係同價喎!)
玩遊戲仲要係另加錢玩,又有時間限制  (大人玩就可以,小朋友就....)
所以..... 小朋友太細的話,就唔係十分值得去

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.08.21 (Fri) ~ 3y1m8d 
Place:  Emax Sanrio Game Master

6 則留言:

  1. 咁好有免費飛~ 咁你有無玩埋 game 呀?

    我都好想去呀, 但一家三口入場, 太貴唔了, 唔係好值得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你有無玩埋 game 呀?--> 冇LAW, 爸B一齊去就話姐
      太貴唔了, 唔係好值得~ --> YES

      刪除
  2. 我都覺得比較貴,不過如果鐘意卡通人物既入去影下相都正既:)

    回覆刪除
  3. 呢個我都想去啊,以為好多人,原來唔多呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為多人, 我估唔平所有平日冇乜人去

      刪除