2015年8月15日 星期六

▌美容 ▌LSY 林三益 X 柳燕 Beauty Brush Plus

女人天生貪靚   一定係
但.... 
我係O個種"又想靚但又好鬼懶"的女人
如果我係.... 千億新抱咁唔洗做... 就梗係...
可以KEEP 到好身型、皮膚靚啦

唉... 唔好諗啦!! 自己懶就懶啦!
係... 我真係好鬼懶! 生完小霸王仲懶

冇計... 有時間都想瞓、瞓、瞓.....
能夠瞓到自然醒當然係好啦!  (諗多左)

近排發現....皮膚好似差左好多
(呢排成日同陽光玩遊戲) 
而且向來黑頭粉刺都係我的好朋友  (真係多得佢地唔少)

真係....  忍受唔到佢地同我咁Friend 
所以... 即刻求救好姊妹Sandy 姨姨
佢就介紹我用呢個 brush
LSY 林三益 X 柳燕 Beauty Brush Plus

呢個 brush 原來好鬼出名架! (真係唔用唔知囉!)
台灣勁多靚女用... 香港都好hit

我買呢套係潔淨煥顏(蔚藍限定款)
粉刺 bye-bye刷(蔚藍)、淨顏刷(蔚藍)、刷具專屬掛架




粉刺bye-bye刷
負責鬆動即將生成的粉刺組織,加速粉刺生成與代謝的時間,
儘管是健康的肌膚,使用此款刷具也可以清理肌底,
幫助肌膚調整成不易生長粉刺的膚質,
對於鼻翼、髮際等細節部位使用起來也相當方便


淨顏刷
用超纖細刷毛有效地將毛孔中髒污及老舊角質有效帶出清除




呢套 brush 的作用係令你更徹底地清潔面部
用左接近差不多一個月 (我一星期約用4-5晚)
哇!! 鼻頭上的黑頭粉刺
真係好明顯地小左   感覺好乾淨!
而且皮膚好似冇咁容易起粒粒咁
GOOD !! 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

沒有留言:

張貼留言