2015年8月19日 星期三

愛輕鬆♥ 愛無憂♥ 愛Savie ♥

唔知大家平時有冇玩下股票/其他投資呢?
相信.... 好多精明的小女人都會有
.... 我唔係精明的女人   所以係冇
說真的... 是我不懂   是我不敢   是我....



股票/其他投資的風險   我呢d小小女人真係唔敢冒險囉
冇得包賺    亦冇人話你知幾時會輸
(感覺一d 都唔安全,咁當然你肯博先會有機會賺大錢 $$)

咁點算好d 錢放係銀行..... 唔再保值,而係只有眨值
錢只會.... 越來越小???

有咩野係零風險?? 又能保本呢?

ibond
冇錯! 係好野黎 (你抽中就係囉!)
不過仲要困你三年後先攞得返走
而且係根通脹掛鈎.... 派息有高低

咁抽唔中點算??
唔洗唔開心喎!! 仲有一個新選擇... 就係



富衛首創零收費自助息理財壽險計

呢個計劃係以
★ 儲蓄為重點,助您善用儲蓄,輕鬆增值人生
★ 每個保單年度派息,首三個保單年度內更提供保證年利率
★ 不設任何費用,讓儲蓄全數成為增值潛力。
 隨時讓您提取戶口價值以內的金額,以應付不時之需。  

 額外保障 (100%戶口價值之意外身故賠償,105%戶口價值之身故賠償
睇完咁多文字   應該都唔係好明白

舉個例子:

首批特息限量版 - 享有保證年利率:
首個保單年度 3% 
第二保單年度 3%  
第三保單年度 4%

我當你係投保港幣$30,000 (Savie 最低供款額)
當你三年內沒有提取戶口價值以內的金額,三年後存款會增至約$33,100賺取接近三千蚊

係咪好過放係銀行呢?

富衛呢個計劃係 限量發售 的,
每位香港身分證持有人可申請一張
一筆過保費介乎 HK$30,000 HK$400,000 Savie自助息理財壽險保單。

仲有FWD為首間建立Lifestyle Blog提供各類生活資訊的保險公司。


(網上仲可以"立即報價",既簡單又快捷)


想了解多D 可以Click 入去 FWD的新平台



機會難得,大家唔好錯過啦!!

沒有留言:

張貼留言