2015年8月27日 星期四

K1 班 ~ 必需品準備篇

K1 新開始、新環境、新學校
咁當然所有用品都要買新架啦~ 

上年舊學校有得訂的防水LABEL,今年新學校居然冇
由於舊的有LOGO 唔用得,唯有去淘寶整
真係又平又正又多款你揀

左起: 
中号 (30x16mm 72張)、大号 (48x18mm 36張)、名字布贴 (小号30X20mm 60張)

三樣加埋都唔洗 HK$20
(我諗呢3年都唔洗再整,應該夠用)


名字布贴  
我都拜託公司姐姐幫我車上衫褲同毛巾仔上


新學校同樣為小朋友統一訂製左茶點用具


K1 放學波鞋
今年Adidas 睇唔出,轉左 Nike
一眼就睇中佢,係有點貴 HK$3XX
但鞋底硬度適中,個款又靚... 點可以唔買佢呢?  呵呵~ 


新書包 + 新生日會背包  (SPI 出品)


運動裝
之前都有講過,新學校今年開始取消左校服
每天都只係著運動裝返學咋!  


係咪好奇怪我點解  會將套校服同條錦鯉相放埋一齊?
梗係有原因啦! ~ 

我家小霸王愛魚魚大家都知架啦~
佢愛魚程度係去到....... 佢 D衫褲鞋..... 
衫.... 我見到有魚圖案會即買俾佢
褲鞋.... 梗係唔會啦

所以...... 佢係會為佢的衫褲鞋
改上魚魚的名字或近似動物的名字

佢已經有... Lobster、 Cockroach、黃立倉、紅衫魚.......
(得閒真係要為大家介紹下先)

講返套校服,小霸王為佢改左個名係"單頂"
"單頂",你地一定唔知
所以俾埋圖你地睇就會明... 
"單頂 " 係日本錦鯉的其中一種 
(真係多謝晒肥舅父,令小霸王認識多種錦鯉的名字)

♥ PS:   而家每天佢都會講"著單頂"返學 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

11 則留言:

  1. 小霸王為佢的衫褲鞋,改上魚魚的名字或近似動物的名字 <-- 真係好攪笑 wor~

    回覆刪除
  2. 小霸王好可愛,為魚魚改名,其實著運動衫仲方便

    回覆刪除
  3. 哈,好可愛呀,真係好鍾意魚喎!

    回覆刪除
  4. Cockroach……點解比佢改呢個名-_-”
    小霸王真係好可愛呢!
    原來仲會有生日袋,我覺得茶點套裝經已夠掠水呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cockroach.... 係因為對converse 黑色鞋似囉!!
      ^^

      刪除
  5. 改魚魚名或者動物名呢個好有創意喎,小霸王好可愛呀﹗

    回覆刪除