2015年8月29日 星期六

K1 班 ~ 校長的分享及問題

前文都有提過小霸王K1適應週中
我會有半小時係同佢分開的
而呢半小時呢~  所有家長都會去禮堂聽校長的分享
每日分享的內容都不同

校長會分享一D 平常生活中
如何教導小朋友

例如:
●  早睡早起,飲食上要點注意
●  家長應該讓小朋友多嘗試、多鼓勵、多讚美
●  家長與小朋友溝通時要多D 正面說話 (唔好帶有負面)
●  對小朋友的愛錫要"在心中",要俾佢地自己你地係佢父母,要尊重你地

校長問左家長兩個小問題
1. 點解你會做爸爸媽媽??
2. 你想你小朋友將來係點?

呢兩個睇落好簡單的問題,但係.... 又會令你答不出答案
咁當然.... 係冇一個正確答案   (人人都不同)
會令你"停一停、諗一諗"

我亦都有問過爸B    佢的答案係..... 
1. 冇點解架喎,想做咪做囉
2. 吓,冇諗過喎!

你話係咪答左 = 冇答過呢?
咁我又唔可以話佢錯O既,因為呢個係佢的諗法
而我呢???  我諗左一星期... 每日都有不同的答案咁

1.  點解你會做爸爸媽媽??
● 因為 6299 想抱孫囉!  (即係"傳宗接代)
●  因為老公想要小朋友囉! (即係"想有愛情結晶品")
.....................................

雖然以上一直都係追迫緊我要生BB 的原因
但... 我覺得我唔係因為呢D原因而做媽媽囉!
(其實我有講過的 懷孕的前後感受)

我記得我結左婚兩年左右,老公無時無刻都有追我生
但我都退縮... 因為生BB 唔係想像咁簡單
直至家中的長老一個一個咁離開
而我最愛錫的婆婆亦病左,佢仲話自己唔會好長命
O個刻就諗.... 如果能夠係婆婆在生時抱多個曾孫,不是更好嗎?
而且... 我亦發現生命係好無常,他朝一日,
我倆其中一個離開,咁餘下的.. 咪會好孤單囉!!

所以我就決定生BB 做媽媽啦!
(個原因係有D長.... 但... 真心話)


2. 你想你小朋友將來係點?
●  開心、快樂、可以做自己喜歡做的事情
●  獨立、堅強、勇敢
●  健健康康、無憂無慮、簡簡單單
●  幸福,找到一個愛錫佢的人
●  懂得感恩的人
●   愛錫自己,亦能愛錫身邊的人

能夠真係做到的,簡直係完美啦!   哈哈~ 
做到一半我都安慰~ 
不過我真係好希望佢會懂得感恩   
(我唔係基督徒,但我好鍾意"感恩"呢二個字)

講真,而家小朋友物質太豐富
可以話要乜有乜,父母就算幾辛苦都盡自己能力去滿足佢地
但係.... 佢地只會覺得"只要我出聲就乜都有",得來太容易
連小小感謝都沒有  (即係"老鳳"咁)
所以"懂得感恩 "真係好小有架啦~ 

好長氣咁講完我答案,
唔知你地心中又有咩答案呢?

校長最後派左張幾有意思的咭仔俾家長
同大家分享下先

校長:  
你地心中已經諗好自己想小朋友將來係點? 
你地就要諗下點先可以幫到佢地咁行?



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

6 則留言:

  1. 我都係,懂感恩好重要,仲要正面!

    回覆刪除
  2. 今日下午系新江離遠見到你地一家三口行街,小霸王好得意,可惜我帶住2個小朋友趕時間要走,所以無同你打招呼……….嘻嘻

    回覆刪除
  3. Q1: 我都唔知點解想會做咗人父母, 結婚前不嬲都話唔會生小朋友的, 但突然有一刻, 心態變咗, 好想有一個小朋友, 所以咪去生 lor~

    Q2: 我只想阿囡開開心心,健健康康咁去過佢嘅人生,當然如果可以有點小成就,就更加好啦~

    回覆刪除