2015年8月26日 星期三

♥ 屬於她的私人桌椅 ♥

前文提及已為小霸王準備了 ♥ 屬於她的書桌♥ 
但購買書桌時   我並沒有買埋桌椅 
你地見到的電腦桌椅 係爸B的
因為.... 我未諗到買咩桌椅??      我唔想又買多張電腦桌椅    太唔方便

好彩得到姨媽媽的建議   找到心水啦!!
就係佢啦~ 日本 Style Kids 兒童姿優墊


呢款兒童姿優墊    有兩種尺寸

分別係:
(S) 尺寸: 約 300 mm (闊) × 250 mm (深) × 230 mm (高)  => 適用身高 100 ~ 130cm
(L) 尺寸: 約 360 mm (闊) × 320 mm (深) × 280 mm (高)  => 適用身高 125 ~ 155cm

小霸王只係得9Xcm 高,所以一定係用S
顏色香港只得 粉紅或粉藍   (購自: 百老匯)


日本 Style Kids 兒童姿優墊
根據人體工學原理設計,從座面至靠背左右兩側緊貼身體,有助維持正確自然的坐姿。


呢張姿優墊  除左可以外加上桌椅用之外
其實佢本身都可以當一張小小椅子
"在日常生活中隨時隨地都可以使用"

♥ 你睇.... 食野時當小小椅子用都不錯架!!♥
就算睇書、玩玩具.... 我都會叫佢用

到佢用書桌時,我就會把姿優墊加上爸B 的電腦椅上俾佢用
咁咪唔洗再買多張書椅囉!! 係咪?

真心覺得
日本對兒童的成長真係睇得好重要
佢地出的產品雖然價錢唔平,但真係有保証囉  ♥



Style Kids: http://www.shlab.com.hk/zh/brands/style/style-kids.aspx
Welcome to S.K.Y. Lovely Family


4 則留言:

  1. 幾好咁啊,不過我最愛佢個COLOUR,靚呀 ^^
    P.S. 小霸王剪過前面啊,可愛呀~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. YES, 我都係鍾意佢地D COLOUR 先買
      Sammi, 你好眼利呀, 咁都俾你發現小霸王剪過前面, 犀利!

      刪除
  2. 個設計幾好喎,搞到我好想買返張畀......自己用添

    回覆刪除