2015年8月5日 星期三

▌香港一遊 ▌ 大尾篤掘蜆日 .... 第三回

見到TOPIC.... 係咪有D 唔相信呢?
係呀? 我地真係又又又去掘蜆呀!
今年一掘就掘左三次咁多    係有點Crazy
但係大人小朋友都開心  就冇所謂吧! 

蜆呀~ 蜆呀~ 我地又黎掘你地啦!

原本諗住天氣唔多好可能要取消
點知~ 呵呵~ 
呢次的天氣同第一次一樣唔曬+好天

平時見得公公同小霸王selfie 
今次我都唔放過呢個機會先


其實會去第三次的原因係.....
英國回來的姑婆要求去玩下親親大自然
(外國冇喎! ~)


今次的水退.... 好奇怪~
退完又漲  漲完又退


呢兩位小朋友去到冇幾耐
已經急不及待要下水




佢地當左自己係 PEPPA PIG
係到玩 muddy puddles  勁攪笑囉! 
不過不足十分鐘....... MEI SZE 已經上岸唔再落地

MEI SZE: Dirty water.... dirty ..... 
(仲要九秒九換褲)


最後得返佢一個自己玩
♥ 好彩佢習慣左自娛姐 ♥


黎左第三次    佢已經可以自己搵蜆
你睇..... 佢的小筒子...


不停搵呀~ 搵呀~  好專業咁


小霸王有佢自己搵
遠方的公公同爸B 就瞓身落水摸



唉.... 
♥ 你會唔會太適應大自然呀? ♥ 
周身泥濘你都不當一回事? 


玩左個幾鐘後,
小朋友就先行回家休息
其他大人.... 唔願走... 繼續摸蜆


見多左,佢地開始Friend 左d
間中會提起對方的名字
會跟住對方做動作  ♥ 好打耳 ♥



登~登~登~登~
呢到係今次其中一箱的收穫
最大粒... 係有拳頭咁大
三次中最豐收


好鮮甜呀~ ♥ yummy ♥


今年應該唔會有第四回架啦!! 
哈哈~ 

回顧: 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.26 (Sun) 3y0m13d
Place:  大埔大尾督

12 則留言:

  1. 尾二張相, 左上角果粒真係好大隻 wor~

    回覆刪除
  2. 附近有冇得沖身架? 定自己帶水水啊 ?
    哈哈....仲有成個月熱,可以去玩多幾轉啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 冇架, 我地帶定水去幫小朋友沖身再坐的士返婆婆屋企沖涼
      唔玩啦..... 太多啦

      刪除
  3. 最衰太遠, 如果唔係我都想去玩下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有其他地方都可以.... 最靚好似大嶼山附近

      刪除
  4. 呢啲活動我應該唔去,諗起都熱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D 活動唔好大人唔係人人肯去, 小朋友都係....

      刪除
  5. 上次去左大尾督, 見倒人掘蜆都想去, 不過我地冇帶裝備, 最後去左釣魚... 睇完你BLOG, 又想再帶峻去.... 好似幾好玩, 不過入大尾督真係要好有動力

    回覆刪除
    回覆
    1. 係... 如果就腳會好D, 我地掘完都坐的士走

      刪除
  6. 其實我都好想去,但又怕污糟,巧矛盾

    回覆刪除