2015年7月31日 星期五

Welcome & Happy Birthday to Mei Sze

一星期中最開心的.... 當然係星期六同日啦
因為可以痴住小霸王   (對... 係我痴佢,唔係佢痴我!)
陪佢玩、陪佢食.... 陪佢返婆婆到

呢個星期六日  爸B 都冇得放假
又再單拖帶佢周圍去   YEAH 

剛踏入三歲     
梗係要影低佢第一次"DO"自己張八達通啦! ♥ 
(一定要教識佢唔可以胡亂"DO"先得)

呢個小朋友話個太陽好曬喎! 

返到屋企   已經有兩位小朋友陪佢玩啦
三位都係同年的  估唔估到邊個

出世最早? 輩份最大?  個子最高? 

(左起: Nathan、Myolie、Mei Sze)

唔洗講... 呢兩位小朋友個個星期都見的... 一定玩得埋啦!

仲玩到 Crazy晒....  嚇得 Mei Sze 勁喊囉!!
(外國長大的.... 不是... 會更活潑的嗎?)

大戰四方城   我就見得多
大戰四方機   真係好攪笑


食飽晚飯後.... 又有驚喜 
嗱嗱.... 呢兩位小港女唔關你地事呀~ 行埋一邊先啦! 唔該 ~
(PS: 唔睇返呢張相都唔知... 小霸王 手指仔 V 到啦 ♥)
 

今日的主角係 英國回來的 ♥ Mei Sze
Happy Birthday!! 


中間陌生的女子係小霸王的細姑婆 
(即我細姑姐,公公的最細妹妹)
而 Mei Sze 就係佢個囡..... 

相信大家都估到答案啦!
開估吧~ 

出世最早?  Myolie
 輩份最大?  Mei Sze 
個子最高?   Nathan

所以.... 
Mei Sze 係我最細的表妹... 小霸王最細的表姨
輩份呢家野... 真係有d矛盾!
明明自己大個佢,但佢輩份又過你
哈哈~ 


開估完.... 又係時候
唱下生日歌、食蛋糕啦喂~

今次呢個蛋糕同樣係我上次訂小丑魚的餅店訂做的
但係..... 唔知係咪... 顏色鮮艷d ....
最後個個都...... 變左色.... 
我係話"個嘴變左色


小霸王.... 搽左有毒唇膏咁? 定係食左毒蘋果呢?
至於細佬仔..... 仲弊....  阿凡達咁... 笑死人  ♥


事實証明:
越靚的蛋糕   越有毒  (哈哈~)

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.18 (Sat) ~ 3y0m5d
Place: 婆婆家


4 則留言:

  1. 大戰四方機 <--- ha ha.... 真係好攪笑 + 個個都裝備齊全,唔駛爭,人人有份~

    回覆刪除
  2. 大戰四方機 ← 好正 XD
    真係…輩份呢家野…小芊芊一出世已經係姑姐仔了, D親戚年齡差距實在太大…

    回覆刪除
    回覆
    1. 小芊芊一出世已經係姑姐仔 --> 哇, 輩份咁高... 咁咪好快做姑婆?

      刪除