2015年8月7日 星期五

▌香港一遊 ▌昂坪360

每年一度會大佛   今年遲遲都未去
估唔到   推下推下推到呢日先去

五月本身諗住去的   點知遇著 360 年檢?
而且我家有人唔敢怕高的......
婆婆就提議"佢地一家去左日本,我地就去坐360啦"
(相信.... 大家都估到吧! 冇錯... 係姨媽媽)

由於我地約埋其他家人一齊去
我就上左官網睇下有冇咩新優惠
哈哈~ 夏日驚喜大優惠


哇! 個優惠咁吸引   梗係唔可以錯過啦
星期六呢日  我要返工    所以... 約佢地 2 點係東涌集合
我呢... 就九秒九去"香港站" 攞優惠劵

點知去到"香港站" 差不多1點咋.... 冇人????
打去CS 問... 佢地話負責同事食緊飯 (12:30 - 1:30)
吓?? 有食飯時間就唔該話我知啦....
我咪要等半個鐘????  CS 口問.... "唔好意思呀! 負責同事食緊飯 " 
(錄音機咁....重覆再重覆... 得一個答案)

好不容易等到負責同事食完飯返黎
佢居然話:“一人只可取一張"
我問佢: 唔係嘛? 我等你半個鐘有多,你答我攞一張,我十幾人去喎?
佢: 咁呀... 最多俾五張你啦!
我: 咁係咪一定有"買一送一"??
佢: 唔係架? 抽架咋! 

最後,用盡我全部口水... 負責同事都俾得"六張"我囉!!
六張中.... 完全冇一張中"買一送一"
(我懷疑佢地係冇呢個優惠)

攞完野我就趕去會合大家
今次我地係 7大 3小,優惠劵就得六張
所以.... 決定用盡優惠佢!!
買左 6套昂坪大舞台套票 (成人) + 額外買一張成人來回 + 小童來回

昂坪大舞台套票  
原價$245 - $100(優惠劵) = HK$145
包左: 普通來回纜車 + 360舞臺 + 市集小食劵 + 可以行快線

(PS: 其實用優惠劵坐水晶車係最抵,但因我地欠一張呀! 所以... 唔抵)

***************************
好啦!!  唔講咁多數字啦... 頭都痛埋
出發啦!! 
今日下午2點幾,唔算多人,只係排左幾個字就已經上到車
GOGOGO! 


哈哈~ 水退呀! 仲退得好犀利!
我地即刻話不如去掘蜆?  CRAZY啦! 


HELLO MEISZE ~ 又見啦! 
連續見左三星期 (仲有排見),佢地相處更加好 ♥
♥ 肯乖乖地合作俾你地影佢地相 ♥


♥ 會互相跟住對方....做... 笑.... ♥


♥ 佢飲水... 你飲水 ♥
♥ 佢坐低... 你坐低 ♥


♥ POSE 都要一樣 ♥


不知幾何小霸王會咁開心 ♥ 好打耳呀 ♥


短短的纜車路程... 話咁快就到 ♥
先在市集行下、影下相


上到去.... 我地係完全錯過晒D 表演囉! HAHA~ 
咁就唯有去會會大佛吧~

人山人海的樓梯~ 令我..... 停步
呢D 運動留返俾男人吧!  


男人上樓梯    小霸王係BB車瞓左
老人家坐低等  而我.... 就陪MEISZE 玩BUBBLES


逗留左接近一個小時 + 食埋山水豆腐花
我地就回程啦!

公公話要教人打功夫喎!!~ 對象???
佢係MEISZE 的哥哥 (即係小霸王的表舅父)


♥ 全日就得一張合照 ♥
(好彩回程時叫醒小霸王咋)


♥ 黃昏的昂坪360   境色特別美麗 ♥ 好舒服 ♥


望住跑道上的飛機    一架一架咁起飛
O個刻真想..... 去旅行呀!~  
(♥ 我要去旅行 ♥ Dreaming.....)


Bye Bye 昂坪360
♥ see u next year!! 

昂坪360: http://www.np360.com.hk/tc/visitors-information/index.asp?id=148

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.08.01 (Sat) ~ 3y0m19d 
Place: 昂坪360




3 則留言:

  1. 哇...好耐冇坐過360了.....好想搵日去坐下,不過想到天氣咁熱,又怕怕,唉,希望天氣快d 冇咁熱啦....><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實... 真係避唔到天氣的... 而家唔係曬就落雨,所以... 寧願曬都要出去玩下!

      刪除
  2. 原來宜家360唔使排長龍,咁又真係去得過喎﹗

    回覆刪除