2015年8月11日 星期二

愛自然 ● 愛天然 ● 「醒目藍莓」&「天然鈣」

說真的~ 隨住自己的外貌身型的改變
真係冇得再認自己年青啦~ 老左就真係老左
(生完真的非常明顯囉!)

平日的... 返工... 放工... 湊女.... 
假日的... 湊女... 陪女... 

♥ 雖然心中滿足,但身體都會疲累 
所以... 我都會服用一 d 健康產品黎幫助自己身體
食開的多數是靈芝x子, 維他命.....

多謝 PR 姐姐的邀請,讓我有機會接觸『自然良坊』


「醒目藍莓」


「醒目藍莓」
★ 選用優質藍莓,含高效深海魚油 (美國製造)
 補眼、活腦、強心血管、抗老、提升記憶力、集中力
★每日1粒,極速舒緩眼澀、乾、矇
 100倍濃縮花青素,高效成份活腦益智
 不含糖份,純食物配方,可長期服用

大人小朋友都可服用
(若小朋友嫌苦亦可以加進蜜糖水沖服)

特別適合的人士:
近視、老花、視力退化、睡眠不足、眼睛疲累
長時間處於冷氣房間、配戴隱形眼鏡、使用電腦工作


一日只須食一粒,好方便
始終健康食品要食左一段時間先真正發揮佢的功效
暫時... 食左一星期左右,
感覺都OK,好似冇咁疲累


「天然鈣」

「天然鈣」:  (especially for 兒童)
★增強牙齒及骨骼健康
★強化體質,激發孩子體能發展
 新西蘭製造 ,至純奶源
 純食物配方,毋須擔心負作用
 不燥熱,特別適合幼嫩、敏感腸胃
 美味健康,代替零食


For 1-3歲既小朋友,
可以先將鈣片搗碎至粉末狀,再混入牛奶、飲品或食物。


For 3歲起既小朋友,
如小朋友的咀嚼能力較高,,可嘗試比小朋友咀嚼食用鈣片, 
當糖仔食, 代替平時的零食~


其實收到之後,我都有小小驚小霸王唔食
點解?  點解? 點解? 點解? 

事實係我家小霸王係
完全唔食糖的,連放都唔想放入口
但佢朱古力又肯食喎!!  未食過的食物.... 心情好就會試下
心情唔好.... 迫到唔食

所以打開「天然鈣」的鈣片時
我見到鈣片好Cutie... 有牛牛、獅子
心諗... 咁得意應該都肯掂下卦??


一如我料.... 睇下係乜? 聞下咩味?
係咁e 用脷仔點下先
當時見佢諗咁耐     我估佢會九秒九俾返我的
點知.....

掂下一啖,咬下一啖
 ♥ KO 晒一粒呀  ♥
(PS: 99 叫佢俾一啖佢食都唔肯)


對於佢呢個咁奇怪的表現
我就即刻試下先
哇... 味道聞落係好香的朱古力牛奶味! 唔太甜
唔怪得佢咁鍾意啦!  ♥


你睇佢食得幾咁開心!

如果小朋友有以下情況
● 不喜歡飲牛奶
● 消化及營養吸收能力偏低
● 偏食、三餐不均衡
● 身型矮小、體重過輕

不妨俾佢地試下吧! 
鈣有助增強孩子的吸收能力,能更有效地攝取食物養份,
幫助成長,補充適量的鈣有助孩子體格長遠發展。



** 
以上產品由品牌「自然良坊」提供 **
★十多年深受港人熱捧,萬寧獨家發售
★優質生產及SGS嚴格品質驗定,產品質素有保證
★榮膺「香港品牌」得主
「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30B地下(太子港鐵站B2出口
微博 www.weibo.com/naturalsquare

Welcome to S.K.Y. Lovely Family


4 則留言:

  1. 我今日都試左,又真係幾好食,仲未比Anki食。

    回覆刪除
  2. 對呀,又得意又好味,好喜歡佢陣陣朱古力奶香味呢 *V*

    回覆刪除