2015年8月28日 星期五

K1 班 ~ 適應週

小霸王一個月的暑假正式在16/8 完結左啦!!
新學校為左 K1小朋友可以適應下環境及家長可以了解多D 學校
所以 17/8 - 21/8 舉行『為期五日一小時上課的適應週』
仲要係必需有一位家長陪伴上課的

原本打算叫 6299 陪,但諗諗下又.....
K1 之後應該唔會再有機會陪上堂架啦?? 
K2 & K3 更加唔需要
咁咪即係"機會難得"?   最後都係.... 請足 5日上午陪囡上堂吧!!

適應週 - 上課流程

08:40 - 09:00
小朋友回來後到課室玩玩具

09:00 - 09:15
班主任帶領唱早安歌及一首兒歌

09:15 - 09:30
一起玩遊戲  / 一起做手工

09:30 - 10:00
小朋友被安排去洗手食餐點
家長就會去聽校長的分享

10:00
排隊接放學


DAY 1

一如上年的習俗,開學第一天一定會整呢個
『100分的早餐』

K1 全部攞到100分   我當然開心啦!
最主要希望佢可以『快快樂樂上學去』
繼續好好享受幼稚園的生活


由於係適應週   學校係任你選擇著唔著校服返學
第一天   我冇刻意同佢著

DAY 1 表現
四個形容 - 不受控制
佢一入課室就爆喊,跟住就喊下停下啦  (80%時間係喊囉)
佢唔係唔鍾意返學,只係佢想返舊幼稚園
始終呢到對佢黎講係新環境


DAY 2 

DAY 2 表現
比昨天好一點  (50%時間喊)
喊小左,喊得最勁都係同我分離時
上堂都算投入,對老師仲有小小陌生
依然同我講話返舊幼稚園


DAY 3

一早問佢想唔想著校服返學,佢居然要搵返套舊校服

我: 你唔洗搵啦! 唔會再有"NANA"架啦! (舊校服係黃色的)
小: 我要"NANA"呀! 
我: 冇呀! "NANA"俾左人啦! 你要著新架啦! 
小: ....... (無奈地接受)

小: 媽咪,你今日唔洗送我返學,爺爺送得架啦!
我: 點解呀? 好呀! 就算爺爺送你返都係返新學校架喎!
小: 吓,我要返XXX (舊學校名)
我: 冇架啦! 媽咪同左你講唔會再返XXX
小:....... (無奈地接受)

我都估佢今日返學會...... 好彩姨媽的WHATSAPP
姨媽:  Myolie,今日返學唔准喊架啦!
小: 返學唔喊
姨媽:   再喊就係 Stupid 架啦
小: No stupid ,姨媽先係Stupid  Stupid Stupid
姨媽:   你唔喊姨媽咪唔會話你 stupid 囉!
小: 唔喊


DAY 3 表現
多得姨媽的 stupid理論
佢今日冇乜點喊,仲勁投入上堂唱歌
到分離時佢先喊左一陣咋!  (20%時間喊)
班主任都讚佢有進步

呢日冇玩遊戲,一齊做小手工
<<羊咩咩耳筒>>


DAY 4

姨媽的 Stupid 激漲法   真係不錯! 
我發現小霸王原來大個女
佢"唔鍾意俾人睇小"'、佢"唔衰得"
所以... 佢唔要 stupid    (係好定唔好呢?  ^_^)

 ♥ 今日仲主動要求要著新波鞋返學 ♥ 


DAY 4 表現
終於有種.... 回復正常的感覺啦!
話晒佢唔係未返過學的小朋友
所以佢應該係比其他小朋友容易適應
估唔到要到第四日先 OK
唉.... 有我在身邊真係"嗲"好多

呢日同樣係一齊做小手工
<<甜甜小貓咪>>


DAY 5

返來啦~ 我的天真的小女孩
好開心適應週最後的一天佢係咁開心上學
終於係"快快樂樂上學去"


DAY 5 表現
完全係冇喊,一半功勞歸上面的小茶點
有得玩又有得食
仲要係樣樣都係佢心水
差不多到茶點時間,佢已經同我講一陣見啦!


總結: 
好開心學校提供呢五日適應週
雖然唔提供會好D (有我在身邊,佢會衰D)
但係令我更了解呢間學校,明白佢地教學的方針
希望小霸王會愛上它吧!!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.08.17 ~ 08.21

11 則留言:

  1. 你學校都好好 wor, 有 5 日適應期~

    彤彤間學校話舊生唔需要有適應期, 所以我無得陪佢返學啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小霸王間新學校係冇N 的,K1的小朋友全部都係真環境,所以先有5日卦

      刪除
  2. 小朋友適應能力好強,好快就冇唔喊架喇~

    回覆刪除
  3. 同小霸王講遲D返去舊學校探老師啦,我仔間N嘅老師都係咁同我仔講,不過我個仔無乜良心,未到暑假已經嘈住要返新學校

    回覆刪除
  4. 已經好叻叻,始終新環境

    回覆刪除
  5. 其實小朋友好叻嫁, 佢見你陪埋一齊返學, 咁咋下嬌 lor~ 遲 d 佢自己一個返學, 就唔會再喊喇~

    回覆刪除
  6. 有5日咁多既, 幾好喎!!我個間得3日咋...

    回覆刪除