2015年8月25日 星期二

♥ 屬於她的書桌 ♥

隨住小霸王升上K1   小FAN 就向爸B提出開始諗諗書桌問題
爸B 話佢張電腦枱仲好OK  
所以就唔買書桌連電腦枱,只係單買張書桌就可以

行過幾間出名的傢俬店
張張都接近 $3000.... 
我知一分錢一分貨   但係......
最後好彩俾我係實惠睇中一張平平地又唔錯的
$14XX + 130 (安裝送貨)
  

簡簡單單的,最梗要實用慳位  
原本打算隔離加多個高身書櫃仔
但我覺得暫時仲夠用  唔買住

櫃桶仔放好晒小文具

雖然係夠用,但個小書櫃都滿晒
呢個高度可以俾小霸王自己攞住睇    會方便好多


YEAH!   
等左接近一個月  終於有枱用
(暑假等送貨2星期,唔滿意重送重裝又等一星期)


♥ 希望遲D佢自己會乖乖地坐係到做晒功課等我回來核對吧! 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

2 則留言:

  1. 咁快買大書枱? 咁佢好難自己住上張電腦椅 wor~

    近排我都睇緊 d 小朋友書枱同埋書架仔呀, 因為學校話明, K1 開始要回家做功課嫁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔想浪費, 遲早都要買架啦, 仿且佢呢個階段都要大人陪佢做功課,所以冇所謂

      刪除