2015年9月1日 星期二

♥ 她約他去圖書館 ♥

夏日炎炎真係唔多想出外
之前的數個週末日都同陽光玩遊戲
呢個週日就休息一下吧~   玩靜態 D O既野~ 
去圖書館   涼泠氣  靜靜地睇書書

小霸王都叫做 OK愛睇書的小朋友
平日在家~  佢會搵爺爺陪佢睇
晚上~ 就一定係我做書僮

呢日辛苦你啦!~ 公公 ~  陪乖孫睇書書~ 
(平日我做得多啦~ 放假就拜託你一下 )

望住眼前的畫面,我就不敢想起自己年幼時
公公陪我去圖書館??  → 記憶中係零囉!!
公公陪我睇書書??  →記憶中都係零囉!!

♥ 哈哈~  
當年公公要搵錢養家   何來有咁多時間陪我地呢?
 就正如而家o既我同爸B 咁   要工作  不能無時無刻陪住小霸王


所以我都好感恩上天   令我家的小霸王好幸運、好幸福
有勁愛錫佢的四大長老 (爺爺嫲嫲、公公婆婆)
有同樣咁愛錫佢的姨丈、姨媽、舅父、舅母、細姨
會陪佢玩、笑的家姐仔、細佬仔、細細佬
從不拒絕佢的 Sandy姨姨
當然....仲有姑婆啦... 丈公啦.... (數不完) 


講返正題... (又走左太遠)
得閒去下圖書館   真的不錯
可以讓小朋友對閱讀產生興趣
由小朋友自己揀選自己鍾意睇的書   都係一個小訓練
大人陪佢一齊睇亦可以從中學習多些 

不過大埔圖書館比起火星圖書館   
真係細好多、兒童圖書都小d
火星的兒童圖書館真係好正,又大又舒服

♥ 踏入K1  新目標 
就係希望我能夠多帶小霸王去圖書館 
或者多借圖書返屋企俾佢睇


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.08.23 (Sat) ~ 3y1m10d 
Place:  大埔圖書館


4 則留言:

  1. 現在小朋友好幸福,有咁多人錫

    回覆刪除
  2. 火星圖書館?即係邊到?我覺得大埔圖書館放兒童圖書個位都算大喎,但聽聞假期好爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 火星圖書館 == 天水圍屏山圖書館, 對於九龍或香港住的人, 仲唔係火星?
      大埔圖書館唔算細, 但火星圖書館兒童的係全層, 十分大, 有機會要去下啦

      刪除