2015年3月14日 星期六

PN 班 ~ 一人一種植比賽

早於去年十一月  
收到學校通告問我地會唔會參加
一人一種植比賽  - 芳香萬壽菊

我問左小霸王,佢答我參加
於是就交回條 + $10 
(花苗係免費,$10 用來購買花盆+科學泥)

後來,好似話花苗未有要延期
估唔到   隔左四個月  (我都唔記得左件事)
 ♥ 呢日就突然派返黎囉~ ♥ 


唔好意思! 小FAN 對種植真係..... 一無所知!!
只係知道成功種植者,將作品 6月頭交回學校
(即係三個月後吧 !~)


幸好家人的幫忙吧!! 靠你地啦!! 
♥小花苗,請你乖乖長出靚靚的芳香萬壽菊 ♥


其實"芳香萬壽菊"係點o既樣我都唔知?
所以上網搵下相睇  
哇! 幾靚喎!! ♥  (成功先算吧!)

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.04 (Wed) 2y7m19d
Place:  Home


沒有留言:

張貼留言