2015年3月19日 星期四

年十八 ~ 拆利是

說真的 ~ 
小FAN 唔鍾意包利是  亦唔鍾意拆利是
哈哈~ 

唔鍾意包利是   係因為.... 
夜深人靜時候獨自一個坐著   不停手咁包呀~包呀~包呀~
(佢倆父女就一個瞓到隻豬咁、一個"且晒鼻寒")
你話 ~ 咁寂寞的事  有誰鍾意呢? 

唔鍾意拆利是  係因為...
拆、分、數、入.... 過程繁多吧!! 
咁當然拆利是係開心事O既
♥ 唔鍾意姐... 但都樂意 ♥


2015年利是成績如下: 

小霸王:      128封
我+爸B:       44封
爸B 公司:  151封


唔好睇小霸王逗到的利是數量咁多
其實  我地包出去的數量更多
所以....... 

今年所有逗到的利是  同樣地會入晒去戶口
留俾小霸王將來用吧~ 
(當然我唔會話佢知啦!!)


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.08 (Sun) ~ 2y7m23d
Place:  Home

2 則留言:

  1. 小FAN,你老公公司好多利是呀,SO HAPPY 呀 ^^
    "包出去的數量更多"< ---- 嘻嘻....生多個就會回本架啦,我今年收到超多利是,嘩哈哈~~~XDD
    我都係將D 利是入去小朋友的戶口,希望年年都儲起啦 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. "生多個就會回本" ?? 唔會啦!! 生多個要多X百萬, 條數好難計
      而且我怕我自己做唔到公平, 我一定會偏心, 所以收埋心專心對小霸王仲好吧

      刪除