2015年3月9日 星期一

農曆新年假期 ~ 第七天 (年初六 ● 錦田鄉村) ~ 上

在婆婆屋企小住左四日三夜後
初五返左屋企   初六就搵下節目先

呢位小朋友由初一開始   日日都話睇魚魚
新年何來咁多魚呀??
本身有諗過帶佢去Ocean Park 
但係... 呢排流感太勁   再加上佢氣管仔剛剛叫做好返dd
都係要小心為妙

所以最後就揀左近近地的

 ♥ 你睇下佢心情幾咁 hyper  ♥

你就hyper 啦!! 難為媽咪我囉! 
事關爸B 細細個就已經係呢頭長大     好熟路    仲留下不小腳毛
佢就帶住我地由西鐵行去 ~  
好彩都唔係十分遠   腳仔都未軟晒  ~哈哈  ♥



一入到門口位置冇遠
小霸王就搵到一個令佢唔捨得走的地方 - 『魚池』

不停地 ~ 哇哇叫~ 好多魚魚呀~
阿囡: 除左好多魚之外,我都見到好多龜


你慢慢睇~ 我行遠小小

睇左一陣好彩都肯走   唔係就唔洗入去玩


哇~哇~ 哇~  好多士多啤梨呀 ~  ♥
(PS: 今次係我叫)

 ♥ ♥ 等左兩年   終於都有機會親子摘士多啤梨啦  ♥ ♥

不過~ 當然唔係我想像中的 ~ 那種溫馨的感覺  ♥
係完全相反囉!!


佢完全係玩、搗亂、有潔癖.......
最後我叫爸B 帶走佢   我自己黎


OMG ~ 幸福的感覺
 ♥ 紅紅的、甜甜的  ♥


因為已經熟過頭,我覺得不宜外帶
所以只係摘左半磅 ($50) 韓國士多啤梨咋!

摘完就搵野食
最後係BBQ AREA 叫左2碗麵食
哇~ 一個出前一丁麵 $30 再加魚蛋、腸仔等
最後$ 90埋單
(勁貴! 勁唔抵食!! 勁唔好食!!!)


食飽又周圍行下玩下
呢架雙人車 $50 一圈
好玩指數: 一般   (行到一半已冇乜電)

最後~ 再俾佢睇多次魚魚
就離開呢到去下場啦!~ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.02.24 (Tue) ~ 2y7m11d
Place:  錦田鄉村

沒有留言:

張貼留言