2015年3月13日 星期五

PN 班 ~ 師生團拜日

自我放假 + 學校假期     足足一個月冇返學的小霸王
終於都要收拾心情上學去

新年假期後的第一天      學校定係"師生團拜日"
小朋友可以穿上新年服飾上學

♥ 上學新年LOOK ♥

唔夠瞓眼腫腫咁 ~ 真係好攪笑 ♥
(期待學校有相派回來  等我可以知佢點樣玩)

暫時未知佢玩得開唔開心
但就書包脹脹的回來  裝左乜野咁脹呀?
打開真的有點意外 ♥

♥ 學校利是 ♥ 好得意 ~ 

之後就...... 全部係功課 .... 唔係嘛
本以為只係油下顏色咋   所以冇返學的兩星期都冇去學校攞功課回來

先從佢自己做到的開始吧!! 
油顏色 2頁

跟住就係... 下學期先開始有的"工作紙"
完全冇諗過會有呢種功課派回來屋企做
(我以為做勞作  梗係學校老師教做)

屋企.... 乜都冇的情況下....
盡諗計做吧!! 

(爸B 話屋企咁多年都冇人做勞作梗係唔會有膠水呀.. 手工材料架啦!)
我當然明白啦!! 

唯有搵盡全屋用得就用住先   ^_^


~最後~ 
用雙面膠紙代替膠水
用利是封剪出圖案代替手工紙

♥ 哈哈~ 順利完成~ ♥ 



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.02 (Mon) 2y7m17d
Place:  Home

4 則留言:

  1. 勁!! 我都試過冇膠水呢個問題!! 勁想喺飯煲拎粒飯出黎代替,謝!

    回覆刪除
  2. 你好醒呀!用利是封整靚過用手工紙喎!

    回覆刪除