2015年3月24日 星期二

Happy White Valentine's Day

哈哈~ 白色情人節都過左成10 日先出POST
唔緊要啦~ 我又唔係介紹情人節
我用 White Valentine's Day 黎做藉口咋嘛!~

事緣係..... 小FAN 上上星期六 (白色情人節當日)
突然好想食下蛋糕 (明明就黎開始個個月都蛋糕架嘛)
咁就同老公仔講  不如用餅咭換個蛋糕食下
慶祝下白色情人節囉!!  嘻嘻~

估唔到 姨媽媽咁岩又攞左D mini cupcake 回來
mini cupcake 大人就冇份啦
因為真係一啖就食得晒   唔好同d 細搶吧  ♥


呢兩位小港女 ♥ mini cupcake 都可以傾一餐 ♥


你睇佢食到咁~ 就知有幾好味!! ♥
(我冇食.... 所以唔知)


小朋友食飽甜品仔
就輪到我地大人食啦

曲奇芝士蛋糕 @ 美心西餅


蛋糕底 :朱古力蛋糕
夾心:朱古力蛋糕、馬士風忌廉芝士(內有 Oreo)、忌廉 (刎面)
面裝飾:忌廉波、 (Oreo) 朱古力忌廉夾心曲奇碎、可可粉、糖霜


本身係諗住食 3.9澳洲牛奶蛋糕
但老公仔唔多鍾意奶味  所以揀左呢個 曲奇芝士蛋糕

估唔到冇揀錯喎! ♥ 
滑滑的忌廉芝士  + 朱古力蛋糕    完全唔太甜、唔太漏
一啖入口  有小小即溶的感覺  正 ♥ 
我呢個唔鍾意食芝士蛋糕的人  都覺得好好味呀! ♥ 


如果想食d 唔太甜的蛋糕
呢個真的不錯! 
美記呢個蛋糕   真係令人意想不到 ♥ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.14 (Sat) ~ 2y8m1d
Place:  婆婆家

2 則留言:

  1. 最近美心新出果幾款Cake 都好似好好味啊,我都諗緊食邊款先呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係好鬼衰, 一次過推出咁多新款,

      刪除