2015年3月3日 星期二

農曆新年假期 ~ 第二天 (大年初一)

恭喜發財~ 恭喜大家都發財~
祝大家羊年   ♥ 要咩有咩 ♥ 身體健康 ♥ 
(知道係有點遲  但祝賀說話  冇人會嫌多架嘛!)

大年初一   同爺爺嫲嫲拜完年之後
我就單拖帶住小霸王出發啦!
(爸B 要返工)


小FAN 個人好鍾意小朋友著唐裝衫
因為好得意、好可愛 、好有新年氣氛

本身有諗過今年買返套親子唐裝衫
但見上年的仲著到   咁就明年先吧!!


今年冇再著全套   覺得小霸王大個左著全套會冇咁靚
所以就幫佢襯牛仔裙 + BOOT

真係大個女左好多呀! 但同樣咁可愛 ♥ 咁靚女 ♥
(請原諒我呢個戀囡狂媽咪)

大年初一  第一個必到處
入廟拜神


呵呵~ 介紹大家認識 
佢就係"細細佬 - Kingston"

♥ 大姑姐我第一次抱佢咋 ♥
Nice to meet u, Kingston
(抱住佢時好懷念小時候的小霸王呀)


拜完神後   我同小霸王就坐車返老家
好彩只需逗留個多小時   我地就可以返屋企囉!

今晚我地三人世界
♥ 平平凡凡地享用溫馨的晚餐 ♥


呢個小朋友仲好乖乖坐定定 "mock"枝豆食
枝豆真係唔錯~ 除左味道好有口感,仲可以訓練小朋友手仔活動
♥ 一舉兩得 ♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.02.19 (Thu) ~ 2y7m6d
Place:  Home / 元朗


2 則留言:

  1. 同意呀,小朋友著唐裝衫真係好可愛,要趁仲細就著多D 啊 ^^
    嘩,KINGSTON好得意呀,肥BB ^^ 幾大呀??

    回覆刪除