2015年3月10日 星期二

農曆新年假期 ~ 第五 ~ 九天 (年初四 - 初八)

其實今年新年都冇乜去過邊到
大多時間都係留在家中 (自己屋企 / 婆婆屋企)
只係間中出下街咁

新年氣氛真係一年小過一年
記得小時候日日都要出街去拜年
不是你來我家  就是我來你家
隨住『團拜』開始    到處拜年真係越來越小了
唔知到小霸王呢一代   會唔會連拜年都冇埋呢?
(希望唔會吧 ~ >_< )

講返今個新年先~ 

年初一 : 返男家 (年初一)
年初二 : 返女家 (年初二)
年初三 : 去林村 (年初三)

年初四 ~ 無聊日
係婆婆屋企  休息下   


年初五 ~ 玩樂日
我們家的三個小搗蛋一齊聚埋係婆婆屋企
一齊玩、一齊刷牙......
嘈嘈吵吵笑聲滿載   ~ 呵呵~ 


年初六 : 去玩日 (年初六 -上 & 年初六 -下)

年初七 ~ 病態日
係我! 幸好不是小霸王
『一年一次大瀉日』終於來臨啦!!
點解會咁形容??  冇計啦~ 去年都係咁 (回顧: 註定黑仔)
估唔到今年都唔放過我   是因為娘家食得太好嗎??
說真的   今年已經冇放縱自己    但最後都係逃不過 

呢位小朋友呀~ 媽咪"柯"到好累,好想休息下,可以嗎??
佢的答案好明顯係:『唔可以』啦!

陪玩陪到爸B 收工先可以休息下咋!! OMG.....


年初八 ~ 休息日
食左藥身體已經好得7788   Energy 都 recharge 好晒
可以陪囡玩足全日
亦開始收拾心情明天要上班
『九日全職媽媽生涯』完結 !


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.02.22~26
Place:  Home / 婆婆家

4 則留言:

  1. 小fan 你好叻,唔舒服都可以支撐到你老公放工,其實你點支撐架?
    我要好好向你學習啊....
    我依家每日最想念的時間就是老公放工啊...........

    回覆刪除
    回覆
    1. SamSam, 唔撐都唔得, 小霸王不停搵我嘈我叫我, 實醒!
      其實你將同巨龍相處的時間變成樂趣, 應該你就唔會覺得辛苦架啦

      刪除
  2. 完全明白你嘅心情,病住湊女嘅感覺真係非常痛苦

    回覆刪除