2015年3月10日 星期二

農曆新年假期 ~ 第七天 (年初六 ● PlaY HouSe) ~ 下

雖然上半場我地已經乾曬左 2個多小時
身心都有點疲累  但係為左滿足小霸王
我地都會硬住頭皮陪佢繼續玩
(如果佢話唔去   我地當然樂意返屋企休息啦! ♥)


下半場 ~ 帶佢去一個佢未去過的地方

唔係講笑架! 我真係冇帶佢去過的
點解?? 因為~ 太多小朋友

我呢個小寶貝  佢自己本身好倫盡  唔能夠自己保護自己
所以..... 


而今次有爸B 一齊 + 我貼身保護  
放心D啦!!  就任你玩一次咁多啦!! ♥


無可否認『波波池』真係一個好好玩的地方
♥ 色彩繽紛的波波 ♥  確實吸引~


♥ 盡情玩吧 ~ ♥


一間小小膠屋 ~ 窗門仔   都可以令你咁開心 ♥


仲可以做下健身 ~ 1呀~ 2呀~ 3呀~


想休息下~ 也可以選擇靜靜地坐低玩下小玩具


真心 ♥ 小朋友的精力真係沒完沒了
大人根本..... 

PlaY HouSe 的確是小朋友釋放Energy的一個好地方
但係.... 小FAN 個人唔太鍾意
最主要原因係....
『好多家長都以為放左小朋友入去就不用理會佢地』

呢到係安全  不過佢地年齡限制太闊
任何年紀的小朋友都一齊玩
小朋友玩得高興時就會忘我  個子小的  年紀小的
小不免會俾碰撞

唉~ 再加上今次我見到的不是小朋友囉!

一個大男人同個中女孩 在波波池 互相拋波
中間係隔住好多小朋友
當然大男人係有拋中小朋友的頭
對不住一句就算  再玩過
小FAN 身處其中  真係覺得好危險  亦好嬲
咁大個人都唔知咩係可玩  咩係不可玩
小FAN 沒有出聲  只係望左個大男人一眼  見佢都冇乜反應
就知道出聲都冇用  走人係最佳方法 

PlaY HouSe 會唔會再去???
唔知~ 但短期內唔會去


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.02.24 (Tue) ~ 2y7m11d
Place:  Yuen Long Play House

沒有留言:

張貼留言