2015年3月12日 星期四

大埔之食玩一日遊

親住小霸王農曆假期完結的前一天
就再帶佢出外走走吧!! ♥

見到 BLOG 友介紹   三門仔一間有靚景睇的酒樓
呢日  心血來潮就叫埋公公一齊去試下
(婆婆,真係唔好意思啦!! 你同舅父去左廣州,冇你份啦!! 呵呵~)

小FAN 做左大埔友都已經 2X 年    
其實係....未去過三門仔囉!    真係笑四人呀 ^0^  


由婆婆屋企出發去三門仔  都叫做幾方便
原本打算坐20C小巴入去
但怕中段站冇位坐  最後決定豪一次坐的士 ♥
舒舒服服地話咁快就到左


三門仔感覺上同流浮山差不多
當然就冇流浮山咁大、咁多人、咁多野行


一個小小的漁村
望O既景同豪宅"比華利山"一樣



我地沒有深入地行晒整個三門仔
因帶住個小朋友   行太遠不太方便
所以行左30分鐘就出返去囉!!


今日主要目的地


我地早上打定電話訂位
BOOK 左12:30 
入座時我地要求坐室外  只可惜係室外  但就唔近望海景位置


點心種類 不是十分多    但基本的都有


三大一細  叫左 5 款點心 + 1個皇朝炒飯


點心 - 足料,味道亦不錯
皇朝炒飯 - 很一般, 不過不失

特徵推介 - 帶子膠粉
每條腸粉有 2大粒帶子  腸粉勁滑勁好味
♥ 真係正正正!! ♥


有靚海景睇 + 美味食物的酒樓
當然收費梗係有返咁上下啦
埋單: $4XX 

所以小FAN 靜悄悄改左個名 - 富豪酒樓    呵~呵~
因為真係好多"穿金帶銀"的男女士黎飲茶嘛
仲要俾我聽到侍應之間的談話
佢地一知道係咩客人黎  會大聲介紹
"呢個係比華利山 乜生乜太"

真係想大聲介紹下自己
"我地係火星黎的李生李太李小朋友" 
哈哈~ 

由酒樓向海方向行到底   可以正面望到遠處的觀音像
好大、好靚、好慈祥
(不過普通人不能入寺參觀   要經團體申請)

♥ 不能入去  唯有遠眺吧 ♥


飲完茶  我地就返婆婆屋企  休息下 瞓個午覺先
到左6點幾   又係時間出外搵食

爸B 話要去食煲仔飯喎
梗係去大埔最出名的


~ 犀利 ~ 
一次過整十幾個煲仔飯


今次叫做排得快架啦! 
6:45 開始排    8:00 就可以入座等食

小霸王佢要求食魚旦粉
都好... 

兩個小食   -  爽滑脆魚皮  + 齋腸


四個煲仔飯 


真係香噴噴架! 令你食到底都清晒! 正! ♥
說真的  價錢係比以前貴左
但係  都抵食
埋單: $2XX 

如果去開大埔又唔怕排隊的話
真係要去食下啦


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.01 (Sun) 2y7m16d
Place:  三門仔 / 皇朝漁苑 / 陳漢記

4 則留言:

  1. "我地係火星黎的李生李太李小朋友" --> 笑屎我喇!!!q

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係ma.... 我地唔係有錢人, 但都係客人姐

      刪除
  2. 公公好young好smart呀 :D
    D煲仔飯好靚好好味咁, 小霸王係咪自己食晒一個牙?

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks 小芊芊mama 對公公的讚美!
      小霸王食唔晒一個

      刪除