2015年3月16日 星期一

未來的師奶仔

呢晚小FAN 諗住去銀座的12蚊店睇下有咩手工材料
一心諗住小霸王會同爸B 係隔離間遊戲店到玩住等我
點知..... 
係我諗多左囉!

呢位小朋友玩左都唔知有冇 5分鐘就搵我
大叫"媽咪" "媽咪" ......  "媽"到我都煩埋
就叫爸B 同佢周圍行下  我快手快腳揀埋野

唔知係咪佢見我收穫豐富定係點?
小霸王攞住兩個手袋仔叫我買俾佢
一個係白色豬仔、一個係粉紅色兔仔
見佢咁鍾意   就俾佢揀買一個
最後佢揀左白色豬仔

♥ 心情大靚 ♥ 仲即刻放上手用


小FAN 買完野  當然又要滿足下佢啦!! 
必到地方 - 百佳SUPERSTORE


手攞住手袋仔  行起上黎完全係老積妹
仲要...... 好似人地去買餸咁款

♥ 留意下佢手指仔 ♥
 

佢完全係投入晒
"未來的師奶仔" 
(你完全符合晒)


媽咪都希望你將來係一個幸福快樂的師奶仔!
(做女強人.... 我都鍾意架 ♥)


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.05 (Thu) 2y7m20d
Place:  Home

4 則留言:

  1. 小芊芊都成日撓手袋同好鐘意行超巿架!
    佢地可以做姊妹花呀 哈哈~~~ 呢d真係女仔的天性呢~~~

    回覆刪除