2015年3月18日 星期三

國王送大禮:限量版PERIPERA X Frozen 彩妝系列

早前參加左 Baby Kingdom 國王送大禮
估唔到真的幸運地答中同抽中左
呵呵~ 真係好開心呀!! ♥
(亦唔該晒好姊妹Sandy幫我特登上去攞禮物)

今次有幸抽中的是
PERIPERA X Frozen 彩妝系列

魔雪奇緣MAGIC GRAM 唇彩#1桃紅色 ($68) 
魔雪奇緣TAP TAP眼影 #1愛莎公主 ($145) 
魔雪奇緣水亮PRIDE UP粉餅 #1白哲膚色 ($182)


呢期 Frozen 咁hit   又邊個未聽過 Let it go / Elsa / Anna 呢?
兩位公主  我就冇乜話鍾意邊個
但顏色  我私心鍾意 purple ... 哈哈 ♥
所以我必然係揀 Elsa 啦!! 


收到禮物  打開   哇!! 真係好靚呀!! 


魔雪奇緣MAGIC GRAM 唇彩


魔雪奇緣水亮PRIDE UP粉餅



魔雪奇緣TAP TAP眼影 



因為小fan 我係好少化妝
生完小霸王後就更加係完全冇化過妝
所以就冇搽過  但上網見到搽完的效果
真係好鬼靚呀!! ♥ 完全幫你打做出一個Elsa 公主look 囉!  ♥ 犀利!!  ♥ 

呢套咁靚的彩妝   已經俾我送左俾勁愛 Elsa 的家姐仔了
佢收到係勁開心囉! 仲自己搽唇彩 
女仔始終都係貪靚吧! 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Baby Kingdom:  http://www.baby-kingdom.com/forum.php

4 則留言:

  1. 好靚~~~女女大左, 係時候可以做返自己, 間唔中可以扮下靚啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小芊芊MAMA, 唔知係咪已經習慣左唔化妝, 所以..... ^_^
      不過相信遲D真係要化下妝唔係出唔到街見人, 哈哈

      刪除
  2. Elsa 公主look ,嘩,我都好想買返套來試試啊,I LIKE 公主 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你家都已經有個小公主啦!! 仲有二位小王子

      刪除