2015年3月6日 星期五

農曆新年假期 ~ 第四天 (年初三 ● 林村許願)

時日赤口,鬧架之日,忌口舌是非
咁好的傳統,梗係要應下節啦! 

一早就有個好對象
♥ 劉家最細的代表   就你啦 ♥

我問佢一句,佢又會"姑"返我
仲要笑住口咁,間中哈哈笑
♥ 好好笑、好好玩 ♥
(咁細個就咁識冧人,大個點算呀????)


呢個係我長期鬧架對象啦~  ♥今日唔同你玩 ♥


好可惜~ 呢個小代表要返廣州啦
大姑姐好唔捨得你呀! 
♥ 下次要多留幾天陪我玩 ♥


仲以為自己好細的小霸王    迫爆張搖椅啦
好彩佢唔重咋 ~ 唔係咁玩法實爛


由幾年前開始 ~ 每年新年都會去林村許下願
GO~GO~GO


今年又多左人陪我地一定拋吉囉!
WelCome 姑婆 & 姑丈公


不過小霸王去到落車前就開始瞓覺
全程許願佢冇份玩


我的心願:     全家身體健康! 
返左PN 班的小霸王成日都病    我真係好心痛
所以新一年  希望佢健健康康  


拋吉呢個咁難的任務
♥ 當然交俾我家最高(地位)的人啦!! ♥


許完願   就周圍行下睇下
D 花車..... 今年又係唔多靚唔多特別
人山人海   根本好難影到


咁人齊    ~ 梗係返屋企開賭局啦!
大人打牌  小朋友自己玩

兒童版玩法的"魚蝦蟹"
可惜~ 我家的小霸王唔係好有興趣


佢最鍾意~ 係唱歌歌 ♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.02.21 (Sat) ~ 2y7m8d
Place:  林村 / 婆婆家

2 則留言:

  1. 哇~~~ 我成日見BLOG 友仔去許願樹,我都好想去下啊,因為未去過呢,下年一定要去下 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 你如果唔係去睇花車的話, 可以唔好咁早去, 過左初五會小人好多

      刪除