2015年3月12日 星期四

▌香港一遊 ▌濕地公園

我家的小霸王    真係..... 好長氣的 ♥
佢為左要逹到自己目的    佢會選擇重複又重複咁提你、叫你
就好似呢個星期六   小FAN 係長週要返工     但爸B就唔洗   
小霸王佢係屋企重複又重複咁叫佢爸B 帶佢去睇魚魚

我一放工返到屋企   爸B 話佢頂唔順小霸王
問我可唔可以帶佢去睇魚魚呀?
當然街市 / 超級市場 係可以滿足下佢
但竟然佢咁想睇    就帶佢個去近近地又大D的地方



小霸王唔係第一次黎呢到 
(回顧: 濕地公園)
不過對上一次黎佢仲好細  冇乜印象
所以佢的感覺完全好似第一次黎呢到咁
♥ 好開心 ♥ 好興奮 ♥ 好緊張 ♥


成人票價: HK$30/位
3歲以下小童: 免費


黎到濕地公園
當然要探下佢啦!! 


可惜~ 黎咁多次佢都係瞓左係到
完全係冇動過  游下水俾人睇下都得卦
唯一一樣唔同左係佢又大隻左咁


你唔SO 我地  我地唯有出外走走吧~ ♥
今日室外天氣很好   唔太熱   有小小涼風
(不過一定要做好防蚊準備)


行左一陣   小霸王已發現佢最愛啦~ ♥


連叫佢陪我影張相都..... 完全唔合作
掛住望魚唔理我囉


♥ 好開心呢個小朋友  全程2/3路程係佢自己行 ♥
剩返 1/3 都係因為爸B 心痛寶貝囡太累而抱 又或者地下唔平


呢到 D 龍友大多數都影鳥
我就唔太有興趣   影花仲好  仲靚啦 ♥


開始知道"害羞"的小霸王
連食野都唔俾我影  尷尷尬尬咁 ♥ 好得意 ♥


多麼的感動 ♥ 佢合作地望住鏡頭影相 ♥
啜~啜~啜~ 
(以後也請你多多合作)

 


睇完一條又一條  不同種類的魚魚
♥ 相信佢"大滿足"吧 ♥


用左個多小時行晒濕地公園
因為差不多入黑了   快D出門口影相先


2013 VS 2015


時間真係過得快   回望差不多兩年前的相片
♥ 同一個地方   卻不一樣了 ♥


BB囡 → 小女孩


♥ 雖然長大左   但可愛動人的笑容仍在 ♥ 感恩 ♥
Keep Smiling 



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.02.28 (Sat) 2y7m15d
Place:  濕地公園


4 則留言:

  1. 原來阿囡細個時拱似囝囝ga!~ haha!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 所以我有一刻以為自己係生左個囝囝

      刪除
  2. 小朋友真係原來都好長8氣 想做既野就重覆再重覆

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係咁做, 佢地就得唔到佢地想要的

      刪除