2015年3月17日 星期二

美味的砵仔糕

唔知大家鍾唔鍾意食砵仔糕呢?
呢D咁傳統的食物  可以話買小見小
真係好難搵到一間好味又抵食的

幸好有日放工行過天水圍西鐵站的天橋 (近東亞銀行)
見到一對老夫婦賣砵仔糕  都幾多人排隊買
我地試過幾次 都覺得唔錯

口感煙韌、紅豆唔硬唔軟
黃、白色、有豆、有豆的砵仔糕任你揀
$5 /個


估唔到我呢個唔係點肯接受新食物的囡囡
都鍾意食  佢仲要係食糕唔食豆
你睇佢食得幾開心就知有幾好味啦!! ♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.06 (Fri) 2y7m21d
Place:  Home

6 則留言:

  1. 我細個勁鍾意食呢...可惜而家唔係度度都有得買了...

    回覆刪除
  2. 砵仔糕好食呀,我都好鐘意,不過好味的真係愈來愈小了....><

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes SamSam, 你有冇食過又新街的砵仔糕呀? 好出名架

      刪除
    2. 有呀有呀,好好食,我LIKE 黃糖多 D,好味呀~ 你呢? ^^

      刪除
    3. 我當然係鍾意黃糖啦, 仲要多豆...哈哈

      刪除