2014年10月4日 星期六

Surprise Birthday Party

2014.09.27 (Sat) ~ 2y2m14d

一早八點就接到婆婆的來電
『起身啦!! 仲唔返黎婆婆屋企,家姐仔、細佬等緊阿妹返黎呀!!』

八點咋  婆婆 
咪玩啦!! 我地仲係張床同周公傾緊計
唉  一個電話令我身邊的小霸王都起埋身
所以   冇得再瞓

起身 刷牙  洗面  休息下沖埋涼
我地就返婆婆到囉!!

小霸王真係好習慣佢的第二個家
話晒一年都應該會有三分一時間住係呢到
哈哈 ~ 




兩個古靈精怪的小朋友
就黎溶左我、冧死我啦!! ♥♥ 





叫佢擺POSE   出奇地合作
Thanks!! 




玩得咁開心
梗係.....
(姨媽睇唔到....放心!!)



上星期冇參加家姐仔同細佬的生日會
我地都好唔開心
但係唔緊要
佢地留左個好重要的日子俾我地
哈哈  就係家姐正日生日

由於姨丈姨媽要去公司Annual Dinner
生日會就由我地兩個阿姨頂上

家姐仔問左我地好多次『有冇買蛋糕俾佢?』
我地就話『冇呀!!』

直到食飽晚餐
我地就俾左個surprise 佢 ♥
(我地又點會唔記得你生日呀!! 傻妹!!)




一個可愛的Miffy蛋糕
又靚又好味 
東海堂真係不錯的選擇


♥♥ 只有三個小朋友的生日會 ♥♥




♥♥ 二位小主角 ♥♥


♥♥ 充滿錫錫的畫面 ♥♥


♥♥ Happy Birthday to our lovely 家姐仔、細佬 ♥♥
大姨  祝你們 健健康康  開開心心
              

小小Party 完結後
呢三個小朋友.... 就開始佢地另一個玩樂party ♥♥




一張墊褥  可以咁好玩的嗎??

好鍾意呢一刻
因為佢地真係玩得好好好開心
令小FAN 諗返起兒時   我地四兄弟姊妹
都係乜都可以玩得一餐
無憂無慮、天真無邪、簡簡單單....



事問而家  佢地又有邊一刻係
可以無憂無慮呢??



唔係返學讀書     就係放學學野、補習、做功課
有多少時間係可以休息、玩樂呢??

♥♥ 真心覺得舊時的社會   簡單、幸福好多 ♥♥


4 則留言:

  1. 好開心既場面,小朋友只要一齊玩玩咩都咁開心

    回覆刪除
  2. 嘩,三個小朋友,家中一定好熱鬧啦^^
    平時巨龍、堂兄、堂姐在一起時,又係成屋都充滿笑聲,嘻嘻哈哈架,有小朋友的家庭真開心呢 ^^

    回覆刪除