2014年10月30日 星期四

Friso『自家農場導賞團』● 趣緻牛牛咕臣被

早在九月中經同事推介下就玩下 
(C9仔性格,唔洗錢乜都玩左先)  哈哈~  

通常小FAN 都用埋爸B個FB玩 
多一個機會中嘛!! ♥♥ 

等左一個月   終於成功中左  仲係打孖中 
(其實應該係玩得都中   ♥♥)

專人送埋去你屋企   幾咁有誠意!! ♥  

雖然小霸王唔係飲緊呢個牌子奶粉
但都值得一讚!! 佢地真係成日送野  ♥♥


♥ 真係好好好好.... 得意囉 ♥



張被比普通包被大小小    都足夠一個小朋友蓋
布料係 好舒服又滑的珊瑚被



♥♥ 岩晒呢個鍾意啜被被的小妹妹 ♥♥



小霸王: 我真係好鍾意架! (設計對白)



呢張被仲有另一個用途就係......

小霸王: PEEKAPOO ♥♥


♥♥ 小乳牛出現,大家要小心呀!! ♥♥



平時唔多肯戴野上個頭的小霸王
居然... 肯扮牛...♥ 





Welcome to S.K.Y. Lovely Family


Date:   2014.10.21 (Tue) ~  2y3m10d
Place:  Home

Friso : WWW.360.FRISO.COM.HK

8 則留言:

  1. 哎呀..總之我都用多個account玩啦, 完全醒唔起添, 哈哈~

    回覆刪除
  2. 我都唔知有呢d野....
    遲左啦~~~

    回覆刪除
  3. 哎呀...我完全冇留意呀,張包被好得意,下次我又玩......^3^

    回覆刪除
  4. 包包食呢隻奶粉架,我都唔知tim!
    張被真係幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. o.. 咁你下次記住留意, 佢地成日送野架

      刪除