2014年10月9日 星期四

▌香港一遊 ▌愉景灣

國慶    一定會人來人往
仲有『黃藍絲帶行動』仍在進行中
真係避免去 D 多人去的地方

停一停   諗一諗
最後的決定
一個想去好耐    但好似好遠好唔方便的地方

愉景灣

近來先發現去愉景灣其實唔遠架
唔係一定要中環坐船

好似我地呢D 住係火星地方的朋友們
真係..... 去邊到都俾人覺得係好遠

真心的   真心的
住係火星係好好好好..... 方便架!! ♥♥

由屋企出發 → 坐西鐵去到欣澳站 → 轉 DB03P 巴士


 呢位小姐仲乜你咁開心o既? ♥♥


話 咁快就到  係等巴士時間最耐 (等左差不多15-20分鐘)
唔   由出門計 差不多2小時到達


天色真係正到爆
唔多人  有海風吹埋黎會舒服好多
但  今日冇  所以熱到暈咁款 ♥


原本係短短的巴士車程中瞓左覺
點知     一見到有水水就  叮一聲起左身啦!! ♥


而家叫佢同我影張合照都幾難下
影左好多張都唔望鏡頭


之但係  叫佢攞 POSE 影相
佢就     勁合作喎 ♥♥
簡直係 Model 咁款   吹漲 


海風睇住後  我地就入左去惠康
行下兼涼下冷氣先

好鍾意佢地呢款手推車
小朋友有得玩     大人又有得裝野



見唔係咁肚餓  就隨意買個麵包食下算
 小霸王最似佢爸爸的   除左個樣之外
♥♥♥ 就係勁鍾意食麵包 ♥♥♥


鍾意到   滿面都係都唔理
♥ 污槽貓 ♥


跟住我地行去酒店參觀下
真係好多人入住架
個reception 多人到    嚇死人
估唔到 B6 都會山長水咁遠入黎住


涼左一陣冷氣   就出去影下相先
有個靚靚教堂任你影

不過個小model 唔多鍾意間教堂
定係佢唔想俾佢搶鏡呢 ?? ♥♥




係啦   影你    淨係影你一個咋  ♥♥ 
得未? 



唔知何時開始   小霸王佢
似左我鍾意"某"低呢??

小FAN 自己都唔覺架!
係好幾年前朋友仔FB 留言話.... 你又"某"低
我先開始發現咋!



係 愉景灣 逗留左接近兩小時
我地就走人啦!

因為  冇乜野行
原本諗住去新開的 Discovery Land 的
但一來多人、二來見唔多野係適合小霸王
所以   都係放棄左

離開愉景灣後
我地去左屯門行左陣
再早 D搵野食

今晚揀早已經想試的 
峰壽司


大鄉里的小FAN
真係好鍾意呢款自助落單、火車自動送食物
可以靜靜地享用晚餐   冇人打擾你
唔會有o個種   快d落單、快d食完趕你走 的感覺


小霸王聽到好糟   但佢又見到有野
佢好驚  好攪笑

食物質素都好OK
壽司有 D 係師傅手握    所以唔係咁實
價錢都唔貴 
正體黎講  真係好OK 
唔怪得咁多人排囉!! ♥♥


食飽飽後  我地就行去UNIQLO 
買定 D 長袖底衫俾小霸王
秋意開始  怕一黎就凍
都係做好準備好D 


呢個只有攪攪陣冇幫襯的小朋友
又要玩  但又怕人鬧  ♥♥


終於都返屋企啦!! ♥♥
例牌的三人自拍   唔成功
我諗我地係咪應該要買返個
自拍神器    幫幫手呢??



在爸爸懷抱中   真係咁開心架咩?? ♥♥ 



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.01 (Wed) ~  2y2m18d
Place:  Discovery Bay / Tuen Mun V city

愉景灣:    http://www.dbnplaza.hk/icms2/template?series=368&type=Transportaion
峰壽司:    http://www.minesushi.com/ch/

2 則留言:

  1. 哈哈...笑 c 人啦....火星地方 ^^"""
    咁計落,我都係火星區啊,嘩哈哈~~~^0^~~~~
    其實交通都方便o既,不過有時行車時間就耐左小小.....嘻.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架, 我D 同事日日都話我由火星返地球,佢地D九龍人唔明白我地D元朗人, 哈哈
      火星咁好咁方便... 真係唔識欣賞

      刪除