2014年10月16日 星期四

▌淘寶 ▌英文書 ● 第二回

一向鍾意買書俾小霸王的小FAN
近排又黎手痕痕了    哈哈 ~ 

冇計!~ 因為近期有隻野好Hit
我諗好多媽咪都知  佢就係.....
Peppa Pig

呢隻粉紅小豬   真係迷到好多小朋友
小霸王一見到佢就會叫   豬豬呀
問佢叫咩名    Peppa Pig
犀利  佩服

你咁鍾意佢   就由佢教你英文吧
從鍾意的事物上學習   應該會開心 d   易上心 d 吧 

見書局一本差不多賣成HK$70-100
哇  洗唔洗咁貴呀  點買呀

係淘寶搵左好耐
終於俾我搵到間又平又正的
YEAH!! 淘呀~ 淘呀 ~ 
(真係唔該晒 Sandy EE 幫手買呀! Thanks!)


書本數量: 7本 

上 (左至右): 
Biscuit's Christmas Storybook Collection (9 in 1)
Peppa Pig: Storytime Treasury (6 in 1)
Peppa Pig: Treasury of Piggy Tales (6 in 1)

下(左至右)
Peppa Pig: Official Annual 2013
Peppa Pig: The Fire Engine (紙板書)
Peppa Pig: ABC  (紙板書)
Peppa Pig: Peppa's First Pet  (紙板書)


總數:   ¥319.70 (~ HK$416)
運費: HK$62 (順豐)


暫時小FAN 只係俾左兩本紙板書佢睇
等佢睇厭左先俾其他書佢睇



一攞到本書就已經話我知

This is Daddy Pig
Mummy Pig
Peppa Pig 
Little Pig 



希望佢可以 keep 住愛書吧!!



講開又講   呢幾本書d quality 真係好得
係就係比起 usborne貴 d 
但好colourful 好吸引


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.13 (Sat) ~  2y3m0d
Place:  Home

6 則留言:

  1. 識淘寶真好啊,買野都抵d ^^
    呢隻豬仔,真係個個b 都 like~~ 不過我之前覺得佢個鼻好怪啊,但睇過佢d 書又覺好得意,依家睇睇下,連佢樣都覺得ok 可愛呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 我開頭都唔太鍾意, 但越睇越得意

      刪除
  2. 對. 希望佢keep住鍾意閲讀呢 ^^

    回覆刪除
  3. 睇落質量吾錯呀,而家既圖書真是不平呀!

    回覆刪除
  4. 我有時間都會淘架, 遲d大家交流下心得~~~

    回覆刪除