2014年10月3日 星期五

PN 班 ~ Week 4

PN Week 4
呢個星期... 完全係... 
冇返過學,在家休息

真係唔想小霸王再病
想佢完全好返晒先返學
唔係真係冇抵抗力同人打囉!!

返學係一個抵抗力長期戰爭
少 DD 都唔得!!
要諗諗計先....

一星期唔洗返學的小霸王 
佢梗係開心啦!
(除左要飲藥o個時唔開心之外)



你就開心,難為媽咪我一星期冇覺好瞓呀!


如果佢真係變成咁.... 我接受唔到囉!!! 哈哈~ 



下星期要返學架啦!! 俾心機呀!!




5 則留言:

  1. 依幾日开始天天比奇異果一仔食,希望幫佢增强抵抗力!

    回覆刪除
    回覆
    1. apple 食奇異果出現"食物敏感". 我一直以為佢係比蚊咬, 原來係出"風lan", 唉...

      刪除
    2. 一仔媽, 一仔肯食就好, 我囡係完全唔肯食水果的

      刪除
    3. APPLE MA MA, 奇異果出現"食物敏感".? 吓, 咁暫時唔好俾佢食

      刪除
    4. 我上期揾資料時,才知有幼兒会对奇異果敏感,如果小朋友曾有任何食物敏感,那每次食新食物時,都要小心及食少少試下先!
      就咁比奇異果给一仔,佢都唔食咋,我係每早切粒放入麥皮里。

      刪除