2014年10月31日 星期五

誰偷拍我們 ♥

小FAN 係寫與唔寫呢個POST 
諗左一陣咁多
點解要諗?    你地睇相就知

哈哈~   真係唔出得街架!! 

但咁難得  又好想記低  將來俾小霸王睇返嘛!! 
所以最後都  豁出去吧~ ♥

唔好笑   唔准笑
如果有影響大家的食慾呀   真係抱歉!! 
哈哈 ~


其實我收到呢張相   第一個反應都係    笑爆咀 ♥
邊個咁衰偷拍我地??   咪係小霸王爸B囉!

佢話佢入房準備瞓覺時   見到『一模一樣』
就即刻影低俾我睇   仲話小霸王肯定係我生架!!

真係唔該晒你喎!! 爸B 

不過如果唔係佢呢一影   我真係唔知小霸王的睡姿係同我一樣 ♥♥
真係好甜架    嘻嘻~   呵呵 ~

因為起碼有野係似我   唔係似晒爸B

將來小霸王問我  佢似我 D 乜  
我都可以大大聲聲話『睡姿』囉,仲有相為証!! ♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.23 (Thu) ~  2y3m10d
Place:  Home

6 則留言:

  1. wakakaka....唔好意思, 我笑左!!
    不過真係好似~

    回覆刪除
  2. hehhehehhe, 好sweet呀~
    同埋你睡姿ok喎~~~~~~~~~2個都咁可愛~

    回覆刪除
  3. 嘩,好優美呀..... ^^
    我訓覺一定要蓋被架,唔蓋被好似冇安全感咁呢....^^"
    小FAN,你條腰好 SLIM 呀,羨慕C 我啦......

    回覆刪除
  4. Samsam, 錯覺黎架!! 你未有孖b 時都好瘦, 唔怕生完就有slim 腰

    回覆刪除