2014年10月31日 星期五

▌小小世界 ▌ Peppa Pig Sticker / Activity Book

呢日收到 Sandy 姨姨的 message 
話今晚上我屋企   有野送俾小霸王
(呢個姨姨   成日都買野俾佢架   
真係要用『禮物小姐』黎形容佢先得)

今次佢唔係送Anpanman 啦
改左送小霸王近期愛上的 Peppa Pig

好彩唔係玩具咋! 
係有得玩又有得睇的 Sticker / Activity Book!! 
有16本咁多呀!! ♥♥ yeah!!


↑  10本 sticker book
↓  6本 activity book


♥♥ 內容好豐富、好colourful ♥♥





有得貼貼紙,真係中晒佢心意
你睇佢個樣幾咁等唔切 ♥♥





小霸王: 爸B,你仲乜偷影我呀!! ♥
(設計對白)




Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.23 (Thu) ~  2y3m10d
Place:  Home

2 則留言:

  1. 又係Peppa Pig,小霸王好幸福,咁多人鍚 ^^
    哎呀,我本身都幾鐘意Peppa Pig架,不過上次比我老公話完佢似風筒,我依家見到 Peppa Pig 都想笑.....哈哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從你講過佢似風筒後, 我見到佢都係咁諗... 哈哈

      刪除