2014年10月29日 星期三

▌小小世界 ▌ 3D 小手工

之前小FAN 都有講過小霸王近期真係變左個
『貼紙迷』
時時刻刻都話要貼貼紙    邊得你咁多貼紙呀?? ♥♥

同事 M 姨姨 知道小霸王好鍾意魚同貼紙
就好有心咁買左呢個 3D 小手工俾佢
哇!! 真係貴囉!! 咁都要$1x 
(我即刻同佢講唔好再買,食水太深, 淘寶$1咋)


不過都好  俾我試下係咪咁好玩先 ♥



一套已經包晒所有材料
幾張已印好圖案的貼紙咭



一張印有圖案位置的咭紙
只要跟住圖案貼上    完全唔太複雜




呢個小妹妹  以為自己真係大個女
大聲話: 『唔要媽咪幫呀!!  自己痴呀!!』♥♥

好呀!! 就任你自己痴 
(我只可以負責幫佢meet d 貼紙 同教佢貼咩位置咋!)



♥♥ 好彩   最後  都能夠順利貼晒 ♥♥
都不錯吧!! 



貼完一個又一個
呢個就要比較小心   因為貼石太細小了



哇!! ♥♥ 好多唔同顏色的貼石 ♥♥



頭先貼魚魚都唔俾我幫
呢個更加唔洗講啦 !!


人地係要跟號碼貼   佢就    隨個人喜愛貼 ♥
激四我啦   唔理你  由得你吧



最後 ~  係未貼晒 已放棄  
下次再貼吧 ♥


話時話    開始唔聽教的小霸王
真係令小FAN 越來越頭痕

講道理唔聽 (只會答我明,但轉頭又黎過)
話又唔係  (話一句就喊到楚楚可憐咁)
打又唔得 (忍無可忍下  都有輕輕易打過下 但佢居然係唔喊囉!!)


究竟可以點呀?? 

婆婆成日話小FAN    『要錫在心中,唔好太寵佢』
嫲嫲又話小FAN        『唔好太惡話佢,會嚇親佢』

有冇人可以話我知   我應該點做好呢??
四大長老   麻煩你地唔好寵壞佢先吧!! ^_^


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.20 (Mon) ~  2y3m7d
Place:  Home

4 則留言:

  1. 小霸王好叻呀,貼得好靚~
    其實貼貼紙都幾好,可以訓練手仔又可以訓練小朋友專心、專注力,very good ^^

    回覆刪除
  2. 亞囝有一期好鐘意貼貼紙,可以訓練手指仔

    回覆刪除