2014年10月23日 星期四

▌小小世界 ▌ Learning Card

其實小朋友咩階段
要做到 D 乜?   要識 D乜? 
小FAN 真係冇刻意去考究
小朋友有佢自己的生長圖
唔係個個都一樣
順住自己的方向走   不是更好呢?

不得不承認    小霸王o係說話同認知方面係不錯的
其他就不說罷    (笑死人架 ^_^)

可能佢似我求知欲大吧!! (即係八婆仔囉!!)
所以好多時佢都會主動問我

o個樣係咩黎??  
點讀呀??
用黎做乜架? 

就係咁   不知不覺間佢就學左好多新野
不過只係見圖識物咋!
見字就...... 

所以小FAN 見佢咁八卦
就搵下d 深小小的學習卡俾佢
終於俾我找到只係文字的學習卡啦!!


由淺學起,我就買左『食物篇』
(好似仲有『身體篇』、『動物篇』、『家居篇』)



一盒卡  HK$48.-
(中英對照)
 內附40張學字卡


我先教佢英文,中文對佢黎講太難唔教住




每晚飯後,第一件事
就係"學字字"


學習時間   哈哈~ 10分鐘內
(佢邊有咁好耐性呀!!)



So Far 學字字兩星期多
佢已經可以記得2x張左右

Apple, Orange, Grape, Banana, Watermelon, Lemon, Tomato, Fish, Corn, 
Carrot, Candy, Cake, Papaya, Pumpkin, Pear, Kiwi, Strawberry, 
Bean, Milk, Onion, Biscuit, Egg, Mushroom, Mango....

當然唔係次次都能 100% 記得
但準確度都有80%
加油呀! 乖囡



Welcome to S.K.Y. Lovely Family


4 則留言:

  1. 好叻女呀,咁快就記到咁多字,而且準確度又高,叻叻的小霸王 ^^
    btw,小fan 都好用心教啊 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks SamSam, 其實佢肯用心學我先有心教咋

      刪除
  2. 好叻呀...認字我要加把勁啦...我,之前懶左

    回覆刪除