2014年10月15日 星期三

快樂星期天

上星期天  我地不用返婆婆屋企
本身爸爸諗住去街
但係   夜晚要出席飯局    咁就唔好周圍去

冇得周圍去   唔代表唔出去
唯有去近近地吧 !! ♥

先去『秘密天地』玩下快樂星期天


呢個膽小的小朋友仲未敢正面"sir"滑梯 ♥



經過爸爸的協助同教導後
依... 又得喎 !! 叻叻 ♥♥



玩完一次  又一次



玩左大約 20分鐘
見開始多人  而且  遇到一個霸住晒的女人
(成個人坐左係個滑梯到  冇意走開 / 讓開)
真係掃興    唯有走人
我地就   轉埸囉!! 



轉左去圖書館
搵左幾本適合小霸王睇的書本後



我地就在一旁坐下慢慢睇



♥ 好鍾意呢個畫面呀 ♥
好親密、好幸福
(雖然只係一瞬間,但... 大滿足)



逗留一個多小時後    我地就回家休息囉
回家後真係好忙下   
煮愛心午餐、沖涼、陪瞓、準備晚餐......



當媽咪的   真的不容易吧 ♥



小霸王瞓飽午覺、食埋晚餐
♥ 我地就出發去飯局囉 ♥

每年必須出席的飯局 - 『胡氏泰祖』
今年唔係酒樓食   改左去流浮山食


哇!! 黎咁多次
都係第一次見到咁靚的夜景咋 ♥♥










未開席前  乖乖的小霸王靜靜地畫畫 ♥



好少見到人手寫的菜譜



由於都係食o個 d 例牌野
小FAN 就冇刻意影食物相
反而小朋友的食相更吸引



佢 KO 左好多片夾乳豬的包片
 好味道??  佢覺得囉!
今日唔係食海鮮,所以就一般囉!
上次食海鮮好味好多 ♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.05 (Sun) ~  2y2m22d
Place:  屏山天水圍體育館  / 流浮山皇庭花園酒家


2 則留言:

  1. 人手寫的菜譜,手字好靚啊,我有一半就好了....依家用電腦打字多,d 字仲好似冇以前咁靚添.....=.=
    個夜景好靚呀,小fan 你部機好得呀~

    回覆刪除