2014年10月28日 星期二

為何你如此專心? 著迷?

專心?  仲乜咁專心呢??
呢位小朋友   乜野   咁吸引你呀??? ♥♥
喂喂   唔該你應下我啦!! 


哇!!    表情咁豐富 ♥♥


睇得咁開心 ♥♥ 


相信呢一刻   
唔好話  媽咪個名唔記得
你應該投入到連自己叫咩名都唔記得呀 ♥♥


就係你地    係你地    攪到佢咁   
你地呢幾隻  越睇越可愛的衰豬 ♥♥

I'm Peppa Pig (Oink)
This is my little brother, George (Oink Oink)
This is Mummy Pig (Oink Oink)
and This is Daddy Pig (Oink Oink)


我真係   舉手投降啦!! ♥♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.18 (Sat) ~  2y3m5d
Place:  Home

4 則留言:

  1. 嘩,Peppa Pig 呀,真係個個細路都鐘意 ^^
    不過有一日我在電視上見到Peppa Pig ,我同我老公講Peppa Pig 幾得意啊,我老公話:「下....隻豬個鼻成個風筒咁.....」自此,我都覺得Peppa Pig 好似風筒呢,哈哈哈....XDDDDD

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 真好彩, 不過好彩小朋友係三分鐘熱度咋, 相信遲D會另結新歡, 呵呵

      刪除