2014年10月10日 星期五

姊妹聚會

紅日撞正爸爸唔放假的話
媽咪我就會自己搵節目
通常我都會約好姊妹聚下

因為平時真係各有各忙
好難就時間架! 難得今日大家都有時間
就黎聚一聚啦!!

約左下午一點半
先攪掂小霸王的午餐
費事佢一陣阻住我地傾計


古古惑惑咁   唔洗扮野啦 
我知你揀晒自己鍾意食o既
唔得咁架 


見到佢食到周圍都係   真係又愛又恨呀
個樣係好得意  難為我一陣要清潔埋個地下


一點半西鐵站等
近近地去屯門食下野行下街

第一次食   羅麥記
見到呢張以康樂棋做主題的枱紙
真係  有點懷念兒時呀
(其實而家係咪冇小朋友再玩康樂棋架啦??)


小fan 叫左 "紅豆冰奶茶 + 蔥油豬扒撈丁"


紅豆冰奶茶 - 一般,唔算特別
$38 杯有點不值


蔥油豬扒撈丁 - 豬扒唔太硬,味道不錯 
$45 都抵食的


大人醫飽肚  傾完計  就出發去行下街街囉
第二次見Aidan 弟弟的小霸王
有點兒抗拒、怕羞

反而 Aidan 就好主動、表情多多
哈哈!!  姨姨好鍾意你呀 


小朋友真係一排冇見就唔同晒
真係要見多 d 先!! 哈哈 ~ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.02 (Thu) ~  2y2m19d
Place:  Tuen Mun V city

2 則留言:

  1. 對啊,小朋友真係大得好快,唔見一、兩個月已經唔同左樣咁.....

    回覆刪除