2014年10月27日 星期一

K1 班 ~ 簡介會

『新生入學課程簡介會』
咩事呀???
都未面試就做簡介會  為乜呢???
講到明唔出席代表   放棄 


小FAN 大約 1:50 到學校
已見排晒長龍等入去   真誇張

大約2:15開始簡介會
都係介紹幼稚園的環境、課程..... 等等

最後填埋張問卷    就攪掂



其實    有冇人真係會聽完簡介會就放棄唔IN 呢???

你話個簡介會係咪真係咁有用?? 
我就覺得一般啦!! 
講真    間間幼稚園都一定話自己o個間好好架啦
真正好唔好就真係讀過先知囉

但小fan 真心覺得... 可否唔好咁多程序得嗎???

攞 form→ 交 form→ 開放日 / 簡介會 → 面試

你諗下 
簡單的   最少都要二日啦!!
唔簡單    唔係要人請四日呀???

如果間間都係咁
真係難為了家長呀!! 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.18 (Sat) ~ 2y3m5d
Place:  TSW 


10 則留言:

  1. 如果簡介会一定要去了才有面試机会,一d 都唔体諒在職的家长,我寧願唔去了,

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢唔係區內好好的幼稚園, 我都唔會SO佢

      刪除
  2. 報幼稚園越來越覆雜,難為了家長呀!

    回覆刪除
  3. 我覺得at least 攞form交form可以唔使親身去囉,個簡介會可能係睇下啲父母有無誠意,順便filter下,咁就唔使in咁多人

    回覆刪除
  4. apple 而家讀嗰間都有簡介會, 但我當時冇去, 唔知係咪因為咁, 我那時只有"waiting offer"呢...

    回覆刪除
  5. 下...唔去就代表放棄, 咁去左又係咪一定先收!!
    我真心覺得咁樣好浪費大家時間~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢講到明佢地收幾多個學生, 我計過都要5個小朋友搶一個位,

      刪除