2014年10月17日 星期五

新玩具 ● Pegga Pig

小霸王從小到而家   都不會主動叫買野
就算我地帶佢去玩具反斗城任佢揀
佢都會係話"唔要"

(但6299成日都話佢嘈買野  我地真係未見過囉
我估係佢地想買野俾個孫的藉口吧!)

♥♥ 小FAN 都希望佢keep 住呢個優點 ♥♥

雖然佢話唔要,但小fan 間中都會買下玩具俾佢
始終小朋友嘛,做得好係要俾小小獎勵

又係你呀!! Pegga Pig 


本身諗住買架車仔俾佢
點知   小霸王見到 d duck duck 就   被迷上了





佢真係當Pegga Pig係佢朋友仔
教佢讀書認字





小fan 覺得而家d 玩具真係有小小搶錢
一個小小玩具都賣成$199
平左架啦!! 如果去反斗城買要多百幾蚊呀
真係   搶錢搶錢搶錢搶錢搶錢
(有心買的,去一田買,哈哈!!)



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.12 (Sun) ~  2y2m29d
Place:  Home

6 則留言:

  1. 對啊,依家D 玩具真係唔平啊,不過有時係我地忍唔到手啦,我成日都買D 自己好鐘意的玩具比巨龍玩,其實係自己好想玩呢,嘻嘻......^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁冇計, 我地小時冇咁多玩具MA, 而家滿足自己姐

      刪除
  2. 係la..而家d玩具真係好貴...lego 幾百蚊一盒, crazy!!!

    回覆刪除
  3. 我都係岩岩生時先捨得買下玩具, 但發現小朋友大左d野唔岩玩放係度又冇用,
    所以而家買衫買書多, 都冇再買玩具咯...

    回覆刪除