2013年5月2日 星期四

♨ ♡ ♥ 2013.04.28 香港一日遊 ♥ ♡ ♨

▌♨ ♡ ♥ 香港一日遊 ♥ ♡ ♨ ▌


每逢老公仔放假前
我就有D頭癢
因為要諗定放假o個日帶阿囡去邊到wet

講真
香港要去的地方
都唔係小
但適合帶阿囡去的唔算特別多
所以真係... 煩煩煩

咁咪唯有....
諗下拍拖去開d 咩地方
就帶埋呢個小三 一齊去囉!!

今日行程唔多
但要行的路卻唔小

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

第一站

【山頂】

為左阿囡的第一次
我地就選擇坐鑬車

成人: HK$28.- (單程)

星期日下午
一般多人啦
等十幾分鐘就坐到

山頂今日
都幾大風同大霧
所以係乜都冇得影




呢張已經係散左D 架啦
但都係白檬檬咁

呢到可能冇乜特別野睇
所以阿囡...
冇乜特別興奮

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

第二站

【香港公園】





好鍾意水水的阿囡
見到水就表現得好開心



呢張近鏡
影得阿囡好攪笑



阿囡
而家見到魚魚都會懂得
去望下, Say 下hi 同hello






當然
最鍾意的
都係望鏡頭






…。…。…。…。…。…。… …。…。…。…。…。

第三站

【香港動植物公園】


由香港公園行過去
真係累死人呀!!

上斜坡上樓梯
哇...


太耐冇黎
發現好多動物已經冇晒

真係冇乜野睇咁
以前好好多

起碼有下
美洲豹呀.. 猩猩都唔係一隻

希望佢地可以入下新動物啦
始終香港動物園真係冇囉


*-。-。-。-。-。-。-。--。-。-。-。-*
行路落返中環
俾老公仔發現呢d
成日拍戲見到的長樓梯
唔記得叫咩街

哈哈

但原來係我舊舊公司對面
點解我做左差不多成年都唔知架呢

俾老公仔話我冇鬼用


今日封左呢條路
俾d 賓賓攪嘉年華

哇... 真係勁多賓賓囉!!
原來香港真係勁多賓賓



老公仔話要同阿囡坐渡輪wor
諗諗下
阿囡好似欠電單未坐過 (我指公共交通工具)




未有鴨鴨睇
相信下次就有一隻巨鴨o係後面


尾站

【海港城 - 玩具反斗城】

老公仔好鍾意去的地方





。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

雖然帶阿囡出街
要攜帶好多野
暖水壺、保溫壺(裝粥)、奶樽、衫褲etc...
勁多野

但係見到阿囡
開始對每樣新奇的事物都
感興趣同表現興奮
又或者係學識多一樣野
就會咩都覺得抵晒

我地呢d 冇乜多餘錢栽培佢的80後父母
唯一做到的
就係用其他平d 的方法讓佢學習
希望有用吧!!



沒有留言:

張貼留言