2013年5月30日 星期四

♡ ♥ 沙田閒逛 ♥ ♡

♡ ♥ 沙田閒逛 ♥ ♡

@ 2013.05.26
星期日
Dad Dad 放假天
yeah!! 又可以出外走走


今日行程又Dad Dad 決定
(吓吓我揀.. 真係頭到爆!!)

Dad Dad 話要去一田睇下有咩平野買

話... 真係勁q好人囉
唔講以為關門清貨o個隻
都係八折姐
有冇必要咁呀??


我地都係主要去睇bb 野
但都入迫到入唔到去

最後只係...
買左d 自己一早諗住買的日用品
eg: 柔順劑, combi step 4 飲管

唔想再同人迫
我地就去左..

玩具反斗城行下
chicco 買爽身粉
baby manning 行下飲埋奶

然後再去Snoopy's Land 影下相


戶外地方
真係... 勁熱@



不過呢個衰妹就好開心
不停同snoopy say hi


見到佢表情多多
真係頂佢唔順


咁熱真係不宜久留

返入商場涼冷氣仲好
仲去city super 食埋雪糕

日式甜品專櫃Sweets House Cha Cha

宇冶抹茶牛奶軟雪糕 HK$38.-

其實我試過三間分店
(沙田CITY SUPER, 海港城CITY SUPER, 大埔LOG-ON)

我都係覺得沙田最好食
唔易溶
份量足
味道正

其他真係唔得囉!!


呢個為食妹又有得食埋一份
當然係開心啦!!
呻埋脷tim呀


*******************************************************************************

跟住行返去連城廣場

8/F - 荷花
(之前係o係一田o個邊)

搬左新地方
大左勁多
行得好舒服
我諗唔係好多人知道搬左
所以冇乜人


阿囡第一次坐馬仔
佢唔怕之餘仲要自己搖擺



最攪笑就係...
阿囡見到好多bb 野
佢居然大叫" 哇"


只係window shopping 你都可以咁開心o既


阿囡,斯文小小可以嗎?
街黎架



*******************************************************************************

最後, 仲去埋宜家傢俬睇下野
諗住睇下有冇床仔
(因為阿囡開始大, 要搵地方俾佢瞓
我又唔想佢瞓廳
但又唔想跟住我地瞓
所以想買張床仔(摺疊式)俾佢

唉... 真係要搵下

睇完野就等食晚餐

方便唔想搵
就去左

和亭

見d 二人餐都唔錯
我地就揀左『二人豪華套餐

HK$238.- 再加個三款刺身 HK$48.-
埋單HK$314.6

等位: 唔係等左35MINS 左右
環境: OK, 坐卡位, 所以好舒服
食物: OK, 不錯 (刺身就一般囉!!)
服務: 好好, 有禮貌


PACKAGE 包括:
A. 一個火鍋 + 烏冬 (韓國辣味火鍋)
B. 二個主食 (滑蛋豬柳飯 + 牛肉飯)
C. 飲品 (柚子蜜梳打 + 凍O茶)
和風沙律
日本蕃薯南瓜天婦羅
壽司盛合(10件)




二人食真係飽到嘔呀!!
其實個刺身唔叫都得
只係我想食姐...


呢個為食妹
明明自己食飽左粥
見到有野食
就不停要我俾
激死我呀!!

沒有留言:

張貼留言