2013年5月21日 星期二

♡ ♥ 佛誕日 ♥ ♡

♡ ♥ 佛誕日 ♥ ♡
@ 2013.05.17

五月難得的紅日


佛誕日當然要去拜神食齋啦

估唔到今日咁鬼熱
3x度..
想熱死人咩
五月咋...
七八月都唔知點算


你睇我個箭豬頭
真係唔知點先可以落返黎呀d 頭髮仔
激死我啦!!


熱到眼都開唔晒呀!!

拜完神
我地就去左姑姐屋企探bb

唉...
說來話長
總之係...
我表弟個仔啦
即.. 我係表姑媽呀!!
(呢個咁老的稱呼, 真係令人討厭!)

阿囡
見到bb勁興奮囉
不停叫
不停跳
勁老積呀!!
(笑死我!!)




探完bb已經六點
我地就返屋企放低d 野先
(因為隔離邨咋!!)

休息一陣就去左樓下
十勝牛
食日本野

雖然冇之前咁好咁抵食
但都不錯吧!!
最重要係... 就腳, 方便!!



食飽飽
返屋企同阿囡玩下
真開心

冇人打擾
一樂也


沒有留言:

張貼留言