2013年5月8日 星期三

♡ 水痘驚魂 ♡

♡ 水痘驚魂 ♡剛過去的週末日 (4/5 & 5/5)
真係嚇親

事情係咁.....

星期四/五 夜晚
幫阿囡換片瞓覺時
發現佢腳臂仔兩旁有一粒粒紅點
唔係好多
我當佢可能俾野咬
咁咪搽下野囉

到星期六連手臂仔都有
我咪tango 問下阿媽咩事
阿媽話似生水痘


唔係嘛??
即刻好擔心

最攪笑係老公仔話佢冇生過
我就叫佢隔離, 瞓廳

幸好
星期日帶阿囡睇醫生
醫生話係"敏感"
可能係... 食物, 天氣或環境影響都唔定
叫我多點留意

哇!!
我已經好留意架啦
阿囡由出世到而家
每日食乜食左幾多
有冇小便大便
我都有寫低

我估係
食左tomato
因為我一直話左冇age 1 都唔俾阿囡食
點知
99 就係星期四俾左阿囡食
唔知係咪咁... 中蕉


話返俾99 知
佢就反問我
咁幾時先再俾tomato阿囡食

激死


遲d 先唔得咩
大個d 佢識講邊到痕同唔舒服嘛
唉...
講極唔明
次次都係要阿囡中蕉先肯醒覺

救命!!


沒有留言:

張貼留言