2013年4月30日 星期二

♥ Happy or Sad ? ♥

▌♥ Happy or Sad ? ♥ ▌

原來開心同傷心真係差一線架咋!!

尋日五點幾
老公仔早收工返屋企
whatsapp 左張相俾我
張相... 阿囡o係99張床瞓覺

我第一個反應係... 勁生氣
勁唔開心
我問老公仔點解
佢反問我點解
佢話阿囡可以瞓我地張床, 我阿媽張床,
點解唔可以瞓99 張床

可能你地都會覺得冇問題
但我真係好嬲好唔鍾意

我講唔出原因
老公仔梗係好嬲
佢發返我老脾
我梗係仲嬲

最後...
佢又係搵我阿媽黎話我啦

其實
我唔係講唔出原因
只係... 我講乜佢都唔會覺得係原因
(難道我話你知... 我唔鍾意99咩??)

我真係唔明
同樣事情發生在我同99 身上
佢係會話我
點解??

上次阿囡瞓我地張床
佢都會問點解
咁點解今次我唔問得呢

點解??點解??點解??點解??

佢問點解
我結婚三年幾都唔習慣...都唔開心

講真
我真係唔開心... 唔知點解
可能.. 呢個並不是我們三人的家吧!!
一點溫暖都沒有的家..

相信只有佢地先會覺得溫暖吧!!
因為他們是佢的父母
佢一定會覺得他們冇問題
有問題的... 是我

已經
不用做家務
不用煮飯
屋企甚麼都不用理
佢就會問我... 『你仲想點呀?』

真不好意思了
佢認為咁樣我就會快樂...
我會幸福嗎??

十年了
佢還是不明白了解我
算吧!!
再講多... 佢只會覺得是藉口

唉...
我已經搵到個方法去令自己唔好咁太壓力
就係
不聽不問不知
咁我就唔會知道或者聽到d我唔鍾意的事情
我就唔會生氣, 唔會唔開心
唔會有壓力

佢問我點解要咁辛苦自己
我話... 因為佢搵唔到解決方法
如果... 呢個方法
只係辛苦我一個
而能夠換來三個人的快樂
值得

見到老公仔同阿囡快樂
我就會快樂同幸福
因為他們已經成為我快樂的來源, 我工作的動力

就這麼簡單不好嗎??
我仲可以點樣做?
又或是佢地想我點做?

沒有留言:

張貼留言