2013年5月15日 星期三

♡ ♥ Duck Duck Day ♥ ♡

♡ ♥ Duck Duck Day ♥ ♡@ 2013.05.12

母親節快樂!!

首次以媽咪身份過的母親節
感覺係.....
(諗諗先)


母親節
梗係要同我二位最愛一齊過啦!!

一早起床準備好阿囡出街用品
煲埋粥
同阿囡沖埋涼
食埋lunch

我們就出發去join daddy
(ps: daddy 一早同6299 去左探姨媽)

獨自帶阿囡出門
已經不知第n 次
所以... 習慣啦!!


坐西鐵時
阿囡開始頑皮
不過尚算可以接受
但最攪笑係佢
從玻璃窗上見到自己個樣時
會好興奮好開心咁叫"yi" "yi" 音


為左怕阿囡瞓午覺
我地先去拜會rubber duck



哇...
真係勁多人呀!!


起初阿囡冇乜反應
但一睇清楚之後就.....


"duck" "duck" "duck" 係咁叫
勁開心!!
相信佢真係好鍾意duck


睇完一次隻duck 之後
沿途阿囡都係咁不停叫duck duck duck

所以我地來來回回
在不同的地方都有睇


高處的duck duck


睇下...
專心睇duck 的阿囡
仲say hi




呢隻duck 的威力
真係勁呀!!
不過見到佢真係令人有種快樂的感覺


睇完duck後
我地就行海旁去尖東搵野食



都知尖東冇乜好食架啦
但唔想去尖咀同人迫
同埋食飽坐車方便

好彩有『元氣壽司』
仲要唔洗等就有位
so 開心

坐定定就先餵飽阿囡



講真
我真係好愛食日本野
要我日日食都冇所謂架!!



能夠同愛人共進晚餐
簡簡單單也幸福



再加上她



意想不到的是
晚餐過後仲有甜品食

哇..
大滿足呀



最後

哈哈...

首次以媽咪身份過的母親節
感覺係.....
好sweet!
多謝上天
賜予我如此可愛的囡囡
讓我可以當媽咪
真的感恩!!

沒有留言:

張貼留言