2013年5月28日 星期二

♡ ♥ BBQ Day ♥ ♡

♡ ♥ BBQ Day ♥ ♡
@ 2013.05.25

今早勁大雨
仲黃雨tim呀

仲擔心緊點去BBQ
洗唔洗改去第二到

最後放工時
好彩
天色已經好左好多
多謝天公小小造美吧


返到屋企
幫阿囡換好衫, 整好行裝

出發啦!! GOGOGO

******************************************************

我地先返婆婆屋企集合

呢個為食妹
見乜要乜
連dad dad 飲緊的朱古力咖啡都唔放過


諗住佢都係唔識飲
咪俾佢咬下支飲管囉!!


點知睇漏眼
轉個頭
佢一口咖啡

犀利呀!!
嚇左我一跳囉衰妹
咁苦你都再飲

當然第二次就唔會俾你再飲啦!!


******************************************************
返到婆婆屋企集合後
我地就坐車入大尾篤

因為怕會再下雨
我地選擇唔自己買野燒
揀左自助BBQ

今次唔去燒烤王
諗住試下第二間

汀角灣每位HK$88.-
任燒, 包一個飲品

可能天雨關係唔多人
環境一般
食物一般

(好似燒烤王好D 囉!!)


阿囡第一次BBQ
仲未有得食住
只可以玩下
不過...
就真係熱爆阿囡囉!!


今次BBQ 主要係
為左慶祝

五月之星 = 姨丈+細姨 生日
六月之星 = 表舅父 生日

真係好開心
我家好耐冇咁齊人啦
下次都唔知又要等幾時



沒有留言:

張貼留言